Για τον Esteban Ocon, η Alpine μπορεί να περιμένει πιο πολλά, σε σχλεση με τα αποτελέσματά της στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του GP Ιαπωνίας, κατά την διάρκεια του Σαββάτου
Λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την αποτυχία που ήταν το GP Σιγκαπούρης όπου εγκατέλειψε ενώ μπορούσε να ελπίζει άνετα για ένα top 6 στο τέλος του αγώνα, ο Esteban Ocon ξαναβρήκε το τιμόνι της Α523 στην πίστα της Suzuka. Ο ντόπιος της Évreux στην Γαλλία τερμάτισε στα ελεύθερα δοκιμαστικά 2 του Grand Prix Ιαπωνίας στην 12η θέση, σε ένα midfield όπου η αποστάσεις σε χρόνο είναι πάντα πολύ στενές αφού η διαφορά μεταξύ της 6ης και της 14ης θέσης ήταν μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου.
Τίποτα δεν είναι απροσπέραστο λοιπόν για την Γαλλική ομάδα, ο ίδιος o Ocon δηλώνει ότι η πρώτη μέρα του GP πήγε καλά: “Συμπέρασμα της πρώτης ημέρας, πιστεύω ότι προχωρήσαμε και ότι τα πήγαμε αρκετά καλά”, είπε στο μικρόφωνο του Γαλλικού καναλιού Canal+. “Το πρώτο σκέλος των δοκιμαστικών ήταν δύσκολο, πολύ δύσκολο, είχαμε ένα μονοθέσιο το οποίο ήταν αρκετά νευρικό, που γλίστραγε πολύ, και επίσης τα ελαστικά διαλύονται πολύ γρήγορα εδώ γιατί η άσφαλτος είναι πολύ σκληρή και έχουμε πολλές γρήγορες στροφές.“
“Αρχίσαμε να παίρνουμε αρκετό ρυθμό στα FP2 με όλες τις αλλαγές στις ρυθμίσεις που πραγματοποιήσαμε, κάναμε έναν γύρο το οποίο δεν ήταν κι άσχημο σε ρύθμιση μικρού stint, και αυτό μας έβαλε κοντά στο top 10, λίγο σαν αυτό που έγινε στη Σιγκαπούρη. Πιστεύω ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για αύριο. Οι διαφορές είναι όπως πάντα πολύ στενές, σε μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου μπορείς να κερδίσεις 3 η 4 θέσεις, οπότε θα δούμε που βρισκόμαστε εμείς στην κατάταξη, αλλά όπως και να’χει, ήταν πραγματικά πολύ καλύτερα τα πράγματα στο δεύτερο σκέλος των δοκιμών.”
“Έχουμε πιο πολλές δυσκολίες τις Παρασκευές παρά στα Σάββατα”, πρόσθεσε. “Δεν θέλουμε να ξανακάνουμε λάθη αυτό το Σαββατοκύριακο, ελπίζουμε να συνεχίσουμε σε αυτήν την δυναμική γιατί δεν ήταν πάντα έτσι, δεν είναι κανόνας για όλους αγώνες. Αλλά ναι, όταν έχουμε λιγότερα καύσιμα στο μονοθέσιο, όταν πιέζουμε πολύ το κινητήρα, έχουμε λίγο περισσότερη απόδοση από τα άλλα μονοθέσια, μπορεί. Είναι ενδιαφέρον, πρέπει να το καταλάβουμε και αυτό.”
Ο Pierre Gasly από τη πλευρά του γνώρισε ένα απότομο τέλος αφού τερμάτισε στο τοίχο στο δεύτερο Degner μετά από έξοδο της πίστας.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.