Ο Vettel αναρωτιέται για τη ”συμφωνία κυρίων” μετά το συμβάν με τον Alonso

O Γερμανός ρωτήθηκε για την λεγόμενη ”συμφωνία κυρίων” (‘gentlemen’s agreement’) που υποτίθεται ότι υπάρχει μεταξύ των οδηγών, μετά το συμβάν με τον Alonso.

Στο τέλος του Q2 ο Alonso βρισκόταν σε γρήγορο γύρο, ενώ ο αργός Vettel ετοιμαζόταν να ξεκινήσει τον δικό του. Φτάνοντας όμως στις στροφές 9 και 10 ο Αlonso εμποδίστηκε από την Aston Martin, γεγονός που δεν του επέτρεψε να βελτιώσει τον γύρο του.

Ο αλυτάρχης του αγώνα, Michael Masi, άλλαξε τις σημειώσεις για τον αγώνα δηλώνοντας με αυστηρότητα στους οδηγούς να φτιάχνουν διαφορά μεταξύ τους στις στροφές 9 και 10.

Το αποτέλεσμα του συμβάντος ήταν ο Alonso να μην μπορέσει να προκριθεί στο Q3, με τον Ισπανό να δείχνει σαφέστατα στον Vettel πόσο εκνευρισμένος είναι, σηκώνοντας νευριασμένος τη γροθιά του στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού δίπλα στην Aston Martin.

Ερωτώμενος ο Vettel αν φέτος η συμφωνία κυρίων έχει αγνοηθεί περισσότερο από άλλες χρονιές ο Γερμανός απάντησε ”γιατί πότε υπήρχε;”

Tον είδα πολύ αργά και δεν μπορούσα να κάνω και πολλά και πιστεύω ότι είναι φταίξιμο των μπροστινών καθώς δεν τηρούσαν την σειρά. Δεν θεωρώ ότι αυτό είναι σωστό και δεν είναι αυτό που έχουμε συμφωνήσει.”

Παρόλο που η απειλή για ποινή βρίσκεται στον ορίζοντα, το Σάββατο ήταν πολύ δυνατό για την Βρετανική ομάδα καθώς ο Vettel τερμάτισε 8ος και ο oμοσταυλός του Stroll στην 10η θέση.

Ερωτηθείς για το πρόβλημα που ακούει στο όνομα παρεμπόδιση ο Vettel δήλωσε πως δε μπορεί να βρεί λύση

Ο Vettel συμπλήρωσε: ”Ήταν πολύ καλό αποτέλεσμα. Και τα δύο μονοθέσια της ομάδας περάσανε στο Q3. Δυστυχώς, όμως, η διαφορά από τους μπροστινούς είναι ακόμα αρκετά μεγάλη αλλά κάναμε ότι μπορούσαμε.

Όσο για το θέμα της παρεμπόδισης και πως μπορεί να λυθεί στο μέλλον απάντησε: ”Δεν υπάρχουν και πολλά που μπορούμε να κάνουμε. Δεν μιλάμε ο ένας στον άλλον. Μιλάμε ο ένας για τον άλλον, αλλά όχι ο ένας στον άλλον.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS