Ο Verstappen δεν φέρθηκε έξυπνα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας

Η τακτική του Max Verstappen μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μπαχρέιν αμφισβητήθηκε από τον Ολλανδό και πρώην οδηγό της F1 Jan Lammers.

Εκτός από ένα σύντομο προσπέρασμα πριν τον ξαναπροσπεράσει στον 18ο γύρο ο Μονεγάσκος, ο Verstappen ακολουθούσε τον πρωτοπόρο Charles Leclerc σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά φάνηκε ότι μπορεί να είχε την ευκαιρία να πάρει την πρωτιά στα τέλη του αγώνα, όταν βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Μια φωτιά στο μονοθέσιο της AlphaTauri του Pierre Gasly έφερε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, επιτρέποντας στον Verstappen να μειώσει τη διαφορά από τον Leclerc και πριν από την επανεκκίνηση και ο Ολλανδός ήταν δίπλα-δίπλα με τον οδηγό της Ferrari καθώς πλησίαζαν στη γραμμή εκκίνησης.

Ο Verstappen, όπως έκανε ότι είχε πράξει στον Lewis Hamilton στο Abu Dhabi, καθώς βρισκόταν δίπλα στον Leclerc σε μια προσπάθεια να τον αναγκάσει να τον αγχώσει πριν ξεκινήσει εκ νεου ο αγώνας, ωστόσο αυτό γύρισε μπούμερανγκ στον Ολλανδό, καθώς ο οδηγός της Red Bull πήγε αρκετά κοντά στον Μονεγάσκο στην τελευταία στροφή.

Αυτό όχι μόνο επέτρεψε στον Leclerc να επιταχύνει και να αποκαταστήσει τη διαφορά, αλλά σήμαινε επίσης ότι ο teammate του Leclerc, Carlos Sainz, ήταν σε θέση να επιτεθεί στον Verstappen.

Ο Ισπανός βρέθηκε δίπλα στον Verstappen και σχεδόν κατάφερε να τον προσπεράσει πριν ο οδηγός της Red Bull υπερασπιστεί τη θέση του.

Το μονοθέσιο του Verstappen υπέστει μηχανική βλάβη και αναγκάστηκε να εγκαταελίεψει, πράγμα που σημαίνει ότι η τακτική του Safety Car θα ήταν ούτως ή άλλως μάταιη αν είχε προσπεράσει τον Leclerc, αλλά η απόφασή του να πάρει τη στροφή με αυτό τον τρόποι αμφισβητήθηκε από τον πρώην οδηγό της F1 Jan Lammers.

Ο Lammers, ο οποίος αγωνίστηκε σε 23 αγώνες από το 1979 έως το 1992, αναρωτήθηκε αν ο Verstappen ήταν “αρκετά έξυπνος”

“Δεν λέω ότι εκάνε κάτι κακό, αλλά πρέπει να αναρωτηθείτε αν ήταν αρκετά έξυπνος για να μπει στην εσωτερική του Leclerc σε εκείνο το σημείο”, δήλωσε ο Lammers στον ολλανδικό τηλεοπτικό σταθμό NOS.

“Ο Leclerc μπόρεσε να πάρει τη δυναμική στην τελευταία στροφή και ο Sainz ήταν ακριβώς στο ”σβέρκο” του Verstappen, επειδή μπόρεσε να πάρει τη στροφή κανονικά. “

Είναι μια τακτική που ο Verstappen έχει εφαρμόσει και στο παρελθόν, κυρίως κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Abu Dhabi το 2021.
Μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Hamilton προηγήθηκε, αλλά ο Verstappen ήταν με φρέσκα ελαστικά για τον τελευταίο γύρο, πράγμα που σημαίνει ότι το μόνο που είχε να κάνει ήταν να διασφαλίσει ότι ο οδηγός της Mercedes δεν θα απομακρυνόταν από αυτόν μετά την επανεκκίνηση και θα ήταν φαβορί για προσπέραση.

Ο Verstappen έκανε ακριβώς αυτό, τρέχοντας ουσιαστικά δίπλα στον Hamilton καθώς τελείωνε η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Βρετανός τελικά ξέφυγε, αλλά λόγω της μικρής απόστασης, ο οδηγός της Red Bull μπόρεσε να διατηρήσει την απόσταση και τελικά να τον προσπεράσει αργότερα στον γύρο για να κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts