Η Williams έχασε τον τίτλο απο την Ferrari το 2003 τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στο νήμα κυρίως απο δικά της λάθη όπου την υποχρέωσαν να πάρει το ρίσκο την επόμενη σεζόν για ριζικές αλλαγές στη σχεδίαση του μονοθεσίου της.
Η FW26 είχε μια ριζοσπαστική αλλαγή στην εμπρός αεροτομή που τάραξε τα νερά στο χώρο της formula1.Ο θαλάσσιος ελέφαντας όπως υπήρξε το παρατσούκλι του εμπρός μέρος του μονοθεσίου της ιστορικής ομάδας έγινε για τους εξής λόγους.
Πρώτον,η μόνιμη προσπάθεια για όσο τον δυνατόν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε αργές και γρήγορες στροφές που σε συνδιασμό με τον πανίσχυρο κινητήρα της BMW θα έδινε στα χέρια των πιλότων ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο.
Δεύτερον,οι δυο πυλώνες που φτιάχτηκαν και έμοιαζαν με δόντια θαλάσσιου ελέφαντα δημιουργήθηκαν με σκοπό να διοχετεύεται μεγαλύτερη ποσότητα αέρα προς το κέντρο του πατώματος του μονοθεσίου και έτσι να υπάρχει η απαραίτητη ισορροπία ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω μέρος.
Η ρηξικέλευθη σχεδίαση αυτή όμως δεν δικαίωσε τις προσδοκίες των ανθρώπων της Williams καθώς στη πίστα και στην πράξη αποδείχθηκε απέναντι στους κόκκινους κατώτερη των προσδοκιών.
Μάλιστα ο Patrick Head πήρε την απόφαση να ξανάσχεδιαστεί το εμπρός τμήμα της FW26 στα μέσα της σεζόν όπου από εκεί και έπειτα η Williams ξαναβρήκε ρυθμό πέτυχε τότε τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία του σπορ στην Μonza και έκλεισε την σεζόν με νίκη στη Βραζιλία με τον Μontoya.
Το ρίσκο μπορεί να μην βγήκε στην αγγλική ομάδα αλλά έδωσε το παράδειγμα ότι η formula1 είναι το σπόρ όπου χρειάζονται επαναστατικές αλλαγές και ιδιαίτερες μηχανολογικές αντιλήψεις για να πάς όσο πιο μακρυά γίνεται.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, Youtube και Twitter.