Ο επικεφαλής της σχεδιαστικής ομάδας της Red Bull, Adrian Newey δυσκολεύεται να βρει ενδιαφέρον στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2022, αποκαλώντας τους “μία χαμένη ευκαιρία”.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το 2021 ήταν η χρονιά ορόσημο για μία νέα εποχή στην Formula 1, καθώς οι νέοι τεχνικοί, αγωνιστικοί κι οικονομικοί κανονισμοί θα ανανέωναν το σπορ.
Αυτές οι μεγάλες αλλαγές αναβλήθηκαν για το 2022 εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Ωστόσο, οι οικονομικοί κανονισμοί, οι οποίοι περιλαμβάνουν, εκτός των άλλων, το budget cap ύψους 145 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό το οποίο θα μειώνεται διαρκώς εντός των επόμενων χρόνων, θα ισχύσουν ήδη από την φετινή σεζόν.
Ο στόχος των νέων μονοθεσίων είναι να προσφέρουν καλύτερους αγώνες, καθώς η σχεδίαση τους θα επιτρέπει στους οδηγούς να ακολουθούν πιο εύκολα το προπορευόμενο μονοθέσιο. Επίσης, οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί στοχεύουν στην εξισορρόπηση της απόδοσης όλων των ομάδων, καθώς οι σχεδιαστικοί κανόνες θα είναι πιο αυστηροί.
Ίσως, λοιπόν, είναι αναμενόμενο το γεγονός ότι ο Adrian Newey, ο οποίος οδήγησε με τους σχεδιασμούς του την Williams, την McLaren και την Red Bull σε μεγάλες επιτυχίες, δεν διεγείρεται από την νέα πρόκληση.
“Απλώς θεωρώ ότι είναι μία μία χαμένη ευκαιρία (οι νέοι κανονισμοί). Όταν παρουσιάζεις εντελώς νέους κανονισμούς, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι αυτοί οι κανονισμοί είναι καλοί. Οι συγκεκριμένοι, απλώς, δεν είναι καλοί,” υποστήριξε ο Newey σε συνέντευξή του στο FORMULE 1 Magazine.
Ο Newey τόνισε ότι η Formula 1 συνεχίζει να του κινεί το ενδιαφέρον, αλλά οι κανονισμοί του 2022 δεν είναι κάτι που του προκαλεί ενθουσιασμό.
“Ναι, αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι πρέπει να βρω κάτι που να με διεγείρει σχετικά με τους νέους κανονισμούς. Απλώς, δεν θεωρώ ότι το νέο κανονιστικό πλαίσιο είναι καλό,” τόνισε ο Βρετανός.


Ο Adrian Newey υπέγραψε το 2005 στην Red Bull, όταν η ομάδα βρισκόταν χαμηλά στην βαθμολογία και βρίσκεται μέχρι σήμερα στην ομάδα.
” Κανείς δεν ήξερε που μπορούσε να φτάσει η Red Bull, αλλά ο πρώτος στόχος ήταν να μπορεί να είναι η ομάδα σε θέση να κερδίζει αγώνες. Η επιτυχία που είχαμε ανά τα χρόνια μου προσέφερε ένα υπέροχο συναίσθημα.”
“Η Williams κι η McLaren είναι σπουδαίες ομάδες, αλλά εκεί πάντα αισθανόμουν, παρ’ όλο που ήμουν πολύτιμος, ένας υπάλληλος. Στην Red Bull, από την άλλη, αισθάνομαι ότι έχω περισσότερες υποχρεώσεις. Έχω πατρικό αίσθημα απέναντι στην ομάδα,” ανέφερε ο επικεφαλής της σχεδιαστικής ομάδας της Red Bull.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.