O Masi εξηγεί γιατί τα περάσματα του Hamilton από την στροφή 4 ήταν νόμιμα

Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Michael Masi, επιχείρησε να ξεκαθαρίσει το θέμα με τα όρια στην στροφή 4, λέγοντας ότι τα περάσματα του Hamilton από εκεί ήταν καθ’ όλα νόμιμα.

Τα όρια της στροφής 4 κυριάρχησαν στην συζήτηση που έγινε μετά το δραματικό Grand Prix του Bahrain, καθώς έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κατάληξη που αυτό είχε. O Lewis Hamilton κέρδισε οριακά τον Max Verstappen, παρ’ όλο που είχε πιο φθαρμένα ελαστικά, αλλά αυτό συνέβη μετά την απόφαση του Verstappen να αφήσει τον Hamilton να τον περάσει, καθώς ο Ολλανδός είχε περάσει παράνομα τον Βρετανό στην στροφή 4.

Ωστόσο, ο Hamilton είχε βγει εκτός ορίων στην στροφή 4 29 φορές στην διάρκεια του αγώνα, προτού λάβει προειδοποίηση από τον μηχανικό του, Peter Bonnington, ότι κινδύνευε να λάβει ποινή αν συνέχιζε να το κάνει.

Ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραδέχτηκε ότι μπερδεύτηκε από αυτήν την εντολή, καθώς είχε καταλάβει ότι στον αγώνα δεν θα υπήρχε έλεγχος για τα περάσματα από την στροφή 4, σε αντίθεση με το FP2, το FP3 και τις κατατακτήριες, όπου μία τέτοια παράβαση θα τιμωρούταν με διαγραφή του χρόνου.

O Hamilton ισχυρίστηκε ότι η εντολή που έδωσε στην μέση του αγώνα η FIA, για να μην βγαίνουν εκτός ορίων οι οδηγοί στην στροφή 4, τον βοήθησε να προστατέψει τα ελαστικά του, ενώ ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ανέφερε ότι η απόφαση να δώσει ο Verstappen πίσω την θέση του ήταν τεχνικά σωστή.

Ο αθλητικός διευθυντής της FIA, Michael Masi, εξήγησε γιατί το προσπέρασμα του Verstappen στην στροφή 4 ήταν παράνομο, αναφέροντας μία σημαντική διαφοροποίηση στο τι σημαίνει “κερδίζω πλεονέκτημα”.

Ο Masi τόνισε ότι στις σημειώσεις που δόθηκαν πριν τον αγώνα, αλλά και στην συνάντηση των οδηγών την Παρασκευή το απόγευμα, έγινε ξεκάθαρο ότι : “αν γίνει προσπέρασμα με μονοθέσιο να βρίσκεται εντελώς εκτός πίστας και να κερδίζει έτσι πλεονέκτημα, θα ζητήσω από την ομάδα να δώσει αμέσως πίσω την θέση.”

“Σχετικά με την ανοχή για τους οδηγούς που θα βγαίνουν εκτός πίστας κατά την διάρκεια του αγώνα, αυτό ξεκαθαρίστηκε στην συνάντηση και στις σημειώσεις κι αποφασίστηκε ότι δεν θα ελέγχεται σχετικά με τους χρόνους που θα γράφει ο οδηγός, αλλά θα ελέγχεται, φυσικά, σύμφωνα με τους αθλητικούς κανονισμούς, οι οποίοι αναφέρουν ότι δεν πρέπει να υπάρχει μόνιμο κερδισμένο πλεονέκτημα.”

Απαντώντας στις κατηγορίες του Hamilton και του Verstappen ότι οι κανονισμοί άλλαξαν στην διάρκεια του αγώνα, ο Masi απάντησε ότι δεν άλλαξε τίποτα σχετικά με την στάση της FIA για τα όρια της πίστας.

“Είχαμε δύο ανθρώπους που κοίταζαν σ’ αυτή την περιοχή κάθε μονοθέσιο σε κάθε γύρο και κάθε μονοθέσιο πλην ενός έκανε αυτό που περιμέναμε σε γενικές γραμμές. Υπήρχε, βέβαια, κι η περίπτωση μονοθεσίου που είχε την στιγμή του εκεί ή βγήκε εκτός, αλλά δεν ήταν κάτι που συνέβαινε συνέχεια.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS