Ο Loeb δεν πίστευε πως θα μπορούσε να κερδίσει ξανά στο WRC

Ο Sébastien Loeb έμεινε έκπληκτος μετά την εξασφάλιση της 80ης νίκης του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, διότι δεν ήταν σίγουρος πως θα είχε τη δυνατότητα να κερδίσει και πάλι αγώνες σ’ αυτό το επίπεδο.

Το νέο μέλος της M-Sport, Sébastien Loeb, έδωσε μεγάλη μάχη με τον εν ενεργεία παγκόσμιο πρωταθλητή Sébastien Ogier στο Μόντε Κάρλο από την πρώτη μέχρι και την τελευταία ειδική, βγαίνοντας τελικά νικητής.

Η προσπάθεια του Loeb μπορεί ως ένα βαθμό να επωφελήθηκε από κλατάρισμα ενός ελαστικού από το Toyota Yaris του Ogier στην προτελευταία ειδική της Κυριακής, σε συνδυασμό με την ποινή δέκα δευτερόλεπτα που δέχτηκε ο Γάλλος λόγω jump start στην Power Stage. Όμως ο Loeb άξιζε σίγουρα την νίκη του, όντας ο ταχύτερος οδηγός σε έξι από τις συνολικά 17 ειδικές, ενώ στην γενική κατάταξη ήταν 10.5 δευτερόλεπτα κάτω από τον συνολικό χρόνο του Ogier.

Το αποτέλεσμα αυτό αποτέλεσε έκπληξη για τον Loeb, ο οποίος δεν μπόρεσε να εξηγήσει γιατί δεν ήταν το ίδιο γρήγορος σε τέτοιες επιφάνειες ως οδηγός της Hyundai το 2019 και το 2020.

Όταν ρωτήθηκε από το DirtFish για το εάν θεωρούσε πιθανή τη νίκη του στο Μόντε Κάρλο πιθανή μετά την επιστροφή του στο WRC, ο Loeb απάντησε: “Όχι, δεν το περίμενα.”

“Ένιωθα λίγη περισσότερη σίγουρα στα σημεία με χαλίκι απ’ ότι στην άσφαλτο, συγκριτικά με την τελευταία μου εμπειρία. Το θετικό είναι πως δεν έχασα την ταχύτητά μου στην άσφαλτο.”

“Απ’ την στιγμή που επιτέλους έχω στην κατοχή μου ένα αυτοκίνητο το οποίο ταιριάζει στα οδηγικά μου χαρακτηριστικά, όλα πάνε πολύ καλά. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.”

“Όχι δεν ήξερα εάν μπορούσα να κερδίσω. Δεν το σκεφτόμουν καν αυτό.”

Η νίκη αυτής της εβδομάδας αποτελεί μία έντονη αντίθεση σε σχέση με την προηγούμενη του συμμετοχή στο ράλι του Μόντε Κάρλο το 2020 με την Hyundai, εκεί όπου ήταν τέταρτος σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλι, μετά από αστοχία ενός εκ των τροχών του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να πέσει τελικά στην έκτη θέση, στην τελευταία μέρα του αγώνα.

Το ότι δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στο Hyundai i20 coupe Wrc της προηγούμενης γενιάς στις ασφάλτινες επιφάνειες, έκανε τον Loeb να αναρωτηθεί για το εάν είχε πλέον τη δυνατότητα να βρίσκετε στις πρώτες θέσεις.

“Ήταν ένα πράγμα το οποίο πάντοτε σκεφτόμουν. Δεν ήξερα γιατί κατά την επιστροφή μου με την Citroën στην Καταλονία, την επόμενη χρονιά χρόνια ήμουν πρώτος στο χώμα και έπειτα ήμουν απίστευτα αργός στην άσφαλτο. Ποτέ δεν κατάλαβα πως κατάφερα να τα χάσω όλα μέσα σε ένα χρόνο.”

“Τώρα φαίνεται πως δεν τα έχω χάσει όλα, όποτε είμαι χαρούμενος για αυτό.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αδάμ Πίτσης

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γενικότερα του χώρου της αυτοκίνησης, ωστόσο πάνω απ'όλα λατρεύω την Formula 1. Από μικρός παρακολουθούσα σχεδόν κάθε αγώνα, ενώ πλέον χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο ιδρυτής του F1racingnewsgr, Σάκης Ζαφειρόπουλος, έχω έρθει ακόμη πιο κοντά στο άθλημα που αγαπώ. *Επίσης λατρεύω τα Go Karts, το gaming αλλά και άλλα πρωταθλήματα όπως: Formula Drift και WRC

F1RACINGNEWS