Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ήταν ιδιαίτερως κυνικός κατά του Toto Wolff, με αφορμή την ευκαμψία της εμπρός πτέρυγας της W12.
Το ζήτημα των εύκαμπτων αεροτομών μπροστά και πίσω, βρίσκεται στην επικαιρότητα εδώ και αρκετό καιρό, μετά τις παρατηρήσεις του Hamilton αλλά και της Mercedes για την πίσω αεροτομή της RB16B.
Ο αγώνας στο Μπακού θα είναι ο τελευταίος πριν η FIA, ορίσει με σαφήνεια το πόσο μπορεί να λυγίζει η πτέρυγα. Οι ομάδες όμως όπως είναι λογικό παραμένουν σε διαρκή αντιπαράθεση επ’ αυτού του θέματος.

Μιλώντας στο Sky Sports F1, o αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner εμφανίστηκε αρκετά επιθετικός πρός τον Wolff.
«Έγινε πολύς θόρυβος για την πίσω πτέρυγα, και έπρεπε να γίνουν πολλές αναθεωρήσεις», δήλωσε ο Horner. .« Δεν μπορούμε να κοιτάμε μεμονωμένα ένα μέρος και να λέμε ότι οι κανόνες ισχύουν μόνο για αυτό το συγκεκριμένο μέρος του μονοθεσίου.»
Τις τελευταίες ημέρες, έχουν βγει στο φώς της δημοσιότητας αρκετά βίντεο που φανερώνουν ταλαντώσεις στην εμπρός αεροτομή της Mercedes W12.
Ο Horner απάντησε λέγοντας: «Στην θέση του Toto, με την εμπρός πτέρυγα που έχουν στο μονοθέσιό τους, δεν θα μιλούσα.» Δεν έχω να πω πολλά. Μπορείτε να δείτε το αυτοκόλλητο του χορηγού στην εμπρός πτέρυγα, που μετά εξαφανίζεται κατά το φρενάρισμα. Ίσως για αυτό γίνεται, για να φαίνεται ο νέος χορηγός στην πτέρυγα.»
O Horner θεωρεί ότι είναι φυσικό οι ομάδες να φτάνουν στα όρια των τεχνικών κανονισμών για να βρούν τα χαμένα δέκατα τα οποία θα τους οδηγήσουν προς την επιτυχία.

“Έχουμε μερικούς πολύ ταλαντούχους τεχνικούς που σχεδιάζουν εξαρτήματα για να συμφωνούν με τους κανόνες”, δήλωσε ο Horner. “Αυτή είναι η δουλειά τους, γι ‘αυτό τους πληρώνουμε, γι’ αυτό είναι η Formula 1.»
«Αν θέλουμε ίδια μονοθέσια, τότε θα ήμασταν Formula 2. Νομίζω ότι αυτό είναι μέρος του ανταγωνισμού σε αυτό το άθλημα, δηλαδή να ακουμπούμε τα όρια. Έτσι είναι η Formula 1»
«Πρέπει να είσαι νόμιμος, πρέπει να είσαι εντός των κανόνων, αλλά πρέπει να ακουμπάς τα όρια. Αυτό κάνουμε, όπως κάθε άλλη ομάδα στο grid.»
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Discord και Twitter.