Ο Lewis Hamilton λέει ότι οι δυσκολίες που αντιμετώπισε η Mercedes στην τελειοποίηση των ρυθμίσεων του μονοθεσίου της Formula 1 του 2021 τον έχουν κάνει να αισθάνεται ότι είναι λίγο σαν “τέρας ντίβα”.
Ενώ η ομάδα με έδρα το Brackley παραμένει σε μια στενή μάχη με τη Red Bull για τους τίτλους της F1, χρειάστηκε να παλέψει μέσα από μια έντονη εκστρατεία όπου μερικές φορές βρέθηκε σε δύσκολη θέση.
Αυτό ίσχυε ιδιαίτερα στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, όταν έγινε εμφανής ο αντίκτυπος των νέων αεροδυναμικών κανονισμών στην αλλαγή της ισορροπίας του μονοθεσίου της Mercedes.
Μιλώντας σε επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Motorsport. com, για τη μάχη του πρωταθλήματος, ο Hamilton δήλωσε ότι η σεζόν ήταν δύσκολη όσον αφορά την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της W12, ώστε να μπορέσει να προσφέρει όλα όσα ήθελε.
Και λέει ότι η W12 είναι ένα βήμα πάνω από το περίφημα δύσκολο αυτοκίνητο του 2017, το οποίο το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, χαρακτήρισε ως την αρχική “ντίβα”.
“Θα έλεγα ότι είμαι πιο αφοσιωμένος από ποτέ”, δήλωσε ο Hamilton σχετικά με την πρόοδο που σημειώθηκε φέτος.
“Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δέσμευσή μου και την απόδοσή μου.
“Αλλά θα έλεγα ότι αυτό που έχω παρατηρήσει φέτος, το οποίο είναι απλώς ένα γεγονός, είναι ότι το μονοθέσιο ήταν πολύ, πολύ δύσκολο να ρυθμιστεί.
“Δεν θυμάμαι αν ήταν πέρυσι ή πιο πριν, ο Toto έλεγε ότι ήταν ντίβα. Αλλά αυτή εδώ είναι ένα τέρας ντίβας.
“Και αυτό που διαπιστώνουμε συχνά, καθώς είχαμε λιγότερο χρόνο για προπόνηση, είναι ότι ήταν πιο δύσκολο να βάλουμε το αυτοκίνητο στο σωστό παράθυρο.
“Επομένως, όταν δεν βάζεις το αυτοκίνητο στο σωστό παράθυρο, απλά περιορίζεις τις δυνατότητές σου. Οπότε δεν μπορώ να μεγιστοποιήσω τις ικανότητές μου επειδή το στήσιμο δεν είναι στη σωστή θέση και ήταν πολύ δύσκολο να το βάλω στη σωστή θέση.
“Στη Βραζιλία πήρα το αυτοκίνητο ακριβώς εκεί που ήθελα. Και αυτό ήταν κυριολεκτικά σαν να πετύχαμε διάνα. Αλλά αυτό είναι ίσως μία ή δύο φορές που το κάναμε φέτος”
Η δύσκολη κατάσταση στην οποία βρέθηκε η Mercedes, ειδικά στις αρχές του έτους, προκλήθηκε από τους νέους κανόνες του 2021, οι οποίοι φαίνεται να έπληξαν περισσότερο τα αυτοκίνητα με χαμηλό φρενάρισμα.
Ο Hamilton δήλωσε ότι η ικανότητα της ομάδας του να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που προέκυψαν από τη μείωση της downforce δεν βοηθήθηκε επίσης από τις απαιτήσεις ομολογίας, οι οποίες περιόριζαν τις αλλαγές που μπορούσαν να κάνουν οι ομάδες.
“Ξέραμε ότι θα χάναμε όλη αυτή την downforce και, μόλις διαπιστώσαμε πόση downforce χάσαμε, άλλαξαν όλα τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου”, εξήγησε.
“Αυτό πάνω στο οποίο δουλέψαμε τόσα χρόνια, το να φέρουμε το μονοθέσιο σε αυτό το γλυκό σημείο όπως πέρυσι, ήταν εφιάλτης να το αναιρέσεις ή να παίξεις με τα εργαλεία, όταν δεν μπορείς να αλλάξεις κανένα από τα εργαλεία.
“Απλά είναι αυτό που είναι, και προσπαθούμε να βρούμε έξυπνους τρόπους να δουλέψουμε με λιγότερη downforce. Υπήρξαν πολλά στοιχεία που το έκαναν πιο δύσκολο από ποτέ.
“Ήταν το πιο δύσκολο μονοθέσιο να ρυθμιστεί και έκανα πολλές δοκιμές προσομοίωσης. Αλλά ακόμα και τις ημέρες προσομοίωσης, πηγαίνεις και κάνεις μια ημέρα προσομοίωσης και η προσομοίωση δεν είναι στο σωστό μέρος που υποτίθεται ότι πρέπει να είναι – το επίπεδο πρόσφυσης δεν είναι σωστό ή το φαινόμενο του ανέμου δεν είναι σωστό ή η θερμική υποβάθμιση έχει ρυθμιστεί λάθος, οπότε μπορείς να βγείς με ψεύτικους αριθμούς.
“Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τα δεδομένα που λαμβάνεις και τις αποφάσεις που παίρνεις. Ήταν μια διαδρομή σαν τρενάκι του λούνα παρκ”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ , ενώ πλέον μπορείτε να βρείτε στο Instagram , YouTube , Tik Tok , Discord και Twitter .