O Hamilton έχει κάνει μόλις 30 γύρους στον προσομοιωτή της Mercedes

O Lewis Hamilton ανέφερε ότι έχει κάνει μόλις 30 γύρους στον προσομοιωτή της Mercedes ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.

Μέχρι να ξεκινήσουν οι χειμερινές δοκιμές, όπου θα δοκιμαστεί η W12, η Mercedes δεν θα είναι σε θέση να απεικονίσει στον προσομοιωτή όλες τις αλλαγές στο νέο της μονοθέσιο. Αυτός είναι, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Lewis Hamilton, ο λόγος που δεν έκανε πολλούς γύρους στον προσομοιωτή της ομάδας.

“Δεν έκανα πολύ δουλειά στον προσομοιωτή. Άρα, δεν έγραψα πολλούς γύρους. Νομίζω ότι έκανα περίπου 30 γύρους ή κάτι τέτοιο,” δήλωσε ο Hamilton.

“Το πρόβλημα με τον προσομοιωτή, για παράδειγμα, είναι ότι έχουμε καινούργια ελαστικά την φετινή σεζόν.Έχουμε μία αίσθηση για το πώς είναι τα νέα ελαστικά, αλλά δεν θα ξέρουμε ακριβώς μέχρι να μπούμε στην πίστα και να τα δοκιμάσουμε, όταν πάμε στο Bahrain.”

“Tότε, θα δώσω το feedback για το πώς συμπεριφέρονται τα ελαστικά στις στροφές και θα μπορέσουμε να αναβαθμίσουμε τον προσομοιωτή. Πρέπει, πραγματικά, να βρίσκομαι εδώ στην αναβάθμιση, για να πω: ναι, έτσι είναι τα πράγματα και στην πίστα. Τώρα, απλώς κάνουμε εκτιμήσεις για το πώς θα είναι τα ελαστικά.”

Άλλες αλλαγές στα μονοθέσια του 2021 θα είναι οι τροποποιήσεις στο πάτωμα, στον διαχύτη και σε άλλα μέρη, με στόχο την μείωση της κάθετης δύναμης.

O Hamilton περιμένει να οδηγήσει ο ίδιος το μονοθέσιο στις χειμερινές δοκιμές του Bahrain το διάστημα 12-14 Μαρτίου προτού προβεί σε κάποιο συμπέρασμα.

“Το αεροδυναμικό πακέτο διαφοροποιήθηκε. Αυτό σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά δημιουργεί αρκετές αλλαγές,” υποστήριξε ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ο Hamilton υποψιάζεται ότι μία συνέπεια των αλλαγών θα είναι ότι οι οδηγοί θα πρέπει να κάνουν περισσότερα pit stops σε σχέση με την σεζόν του 2020.

“Χάσαμε κάθετη δύναμη από το πίσω μέρος κι αυτό μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, ειδικά με την πτώση της απόδοσης των ελαστικών με αυτά τα νέα Pirelli. Είναι πιο αξιόπιστα ή υποτίθεται ότι είναι πιο αξιόπιστα, αλλά έχουν λιγότερη πρόσφυση. Νομίζω ότι είναι περίπου 8 δέκατα αργότερα από τα περσινά ελαστικά.”

“Άρα, αδιαμφησβήτητα, φέτος, το πίσω μέρος του μονοθεσίου θα γλιστράει περισσότερο και θα δημιουργεί περισσότερη θερμική αποδόμηση των ελαστικών. Άρα, ίσως να δείτε περισσότερα pit stops. Ωστόσο, όλα αυτά είναι προβλέψεις. Ίσως άλλες ομάδες να έχουν χάσει λιγότερη κάθετη δύναμη και να είναι σε καλύτερη θέση.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS