O Gasly υπάρχει πιθανότητα να δεχθέι 5 θέσεις ποινή στη Jeddah

O Γάλλος υπάρχει πιθανότητα να δεχθεί ποινή λόγω του προβλήματος στην μπαταρία που τον οδη΄γησε σε εγκατάλειψη στο Bahrain.

O Gasly σταμάτησε στην πίστα στον 43ο γύρο στην στροφή 3 μετά από πρόβλημα στην μπαταρία. Η ομάδα από τη Faenza πρέπει τώρα να προχωρήσει σε αναδιαμόρφωση πριν τη Jeddah και ίσως να πρέπει να αλλάξει το σασί του μονοθεσίου.

Όμως άλλη μια ανησυχία της ομάδας είναι ότι μετά το πρόβλημα του κινητήρα της Honda μόλις στον πρώτο από τους 23 αγώνες σίγουρα θα χρειαστεί να δεχθεί ποινή στη διάρκεια της χρονιάς για αλλαγή κινητήρα καθώς η χρονιά είναι μεγάλη και δεν υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας να αντέξει χωρίς αλλαγή. Επ΄ισης πιθανότατα και άλλα μέρη της μονάδας ισχύος πρέπει να έχουν υποστεί ζημιά από τη φωτιά.

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri, Jody Egginton, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα δεν είχε προειδοποιήση οτι θα συμβεί το εν λόγω περιστατικό.

“Ήταν μια στιγμιαία αστοχία, μια ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας”, είπε . “Προς το παρόν σχετίζεται δυνητικά με την μπαταρία, αλλά δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι. Επομένως, εξακολουθούμε να το ερευνούμε. Πρέπει να βρούμε πρώτα το σφάλμα, αλλά ένα σενάριο είναι ότι πρέπει να αλλάξουμε ένα μέρος της μονάδας ισχύος. «Το μονοθέσιο ήταν μια χαρά και ξαφνικά μέσα σε μια στιγμή, έσβησε. Χάσαμε αμέσως το ρεύμα, το μονοθέσιο σταμάτησε και πήρε φωτιά. Η πηγή της φωτιάς θα μπορούσε να είναι πράγματα που ήταν πολύ ζεστά και δεν ψύχονταν σωστά. Του ρίξαμε μια ματιά,και υπάρχει μεγάλη επιφανειακή ζημιά».

Εξακολουθούμε να αξιολογούμε, αλλά τουλάχιστον η πίσω ανάρτηση θα είναι καινούργια, πολλές καλωδιώσεις θα είναι καινούριες, και το αμάξωμα έχει καλυφθεί. Θα αξιολογήσουμε την μπαταρία, θα αξιολογήσουμε το ICE. Η χειρότερη περίπτωση, είναι ένα μέρος της μονάδας ισχύος και το σασί, αλλά αυτή τη στιγμή, είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι. «Οτιδήποτε είναι συνδεδεμένο με τη μονάδα ισχύος ή το κιβώτιο ταχυτήτων θα είχε ζεσταθεί, η φωτιά ήταν γύρω από την περιοχή. Έτσι, θα μπορούσαμε ενδεχομένως να αλλάξουμε όλα αυτά τα κομμάτια και να τα στείλουμε πίσω στο εργοστάσιο για πλήρη έλεγχο.»

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter.….

F1RACINGNEWS