Ο νέος επικεφαλής της Mclaren Andreas Seidl ισχυρίζεται πως ο Fernando Alonso και ο Stoffel Vandoorne ευθύνονται αρκετά στην δημιουργία του φετινού μονοθέσιου και αξίζουν έναν έπαινο.
Εξίσου και οι δυο οδηγοί υπέφεραν από την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της Mclaren τα περασμένα χρόνια. Ο Seidl πιστεύει πως η δουλεία που έκαναν για να στρέψουν την ομάδα στο σωστό μονοπάτι παραγωγικότητας έπαιξε ένα μεγάλο ρολό.
Αλλά ακόμα και ο ίδιος δεν περίμενε πως η ομάδα θα έκανε μια τέτοια αλλαγή όπως η φετινή,κρατώντας σταθερά την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τερματίζοντας σε αρκετούς αγώνες στην μεγαλύτερη θέση από τις μεσαίες ομάδες και πίσω από τις κορυφαίες τρεις.
“Νομίζω πως κανένας δεν ανέμενε μέσα από την ομάδα, μετά από την σεζόν του 2018 έχοντας το ένατο ταχύτερο μονοθέσιο να κάνει ένα τέτοιο βήμα. “είπε ο Seidl.
“Απλά δείχνει πως η περισσότερες αλλαγές που έγιναν πέρισυ πυροδότησαν κάτι πολύ καλό φέτος και μας ανταμείβει. Η ομάδα έκανε μια πολύ καλή δουλεία με το μονοθέσιο για να βρίσκεται στα σωστά χνάρια.”
“Αντιλήφθηκαν αρκετά μετά το περσινό δίδυμο οδηγών,και το χρωστάμε στον Fernando και στον Stoffel,μας έδειξαν που βρισκόταν οι αδυναμίες και ποια κατεύθυνση έπρεπε να πάρουμε για την ανάπτυξη του μονοθέσιου. Αυτό είναι η ανταμοιβή φέτος.”
Παρόλο το προβάδισμα των 20 πόντων που έχει η Mclaren από την Renault στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ο Seidl γνωρίζει πως η κατάσταση μπορεί να αλλάξει γρήγορα γι’αυτό “η ομάδα δεν πρέπει να χαλαρώσει.”
“Ο στόχος μας φέτος είναι να κατευθυνόμαστε στον σωστό δρόμο στην ανάπτυξη του μονοθέσιου. Για τώρα φυσικά και θέλουμε να σιγουρέψουμε την τέταρτη θέση. Αλλά ακόμα βλέπουμε ότι αυτό μπορεί να αλλάξει γρήγορα και πάλι,είναι ακόμα μια σφιχτή μάχη.”
“Το προβάδισμα που έχουμε δεν είναι ούτε ένας αγώνας διαφορά. Είναι σημαντικό να μην ενθουσιαζόμαστε, πρέπει να κρατήσουμε χαμηλά το κεφάλι και να επικεντρωνόμαστε στις αδυναμίες του μονοθέσιου.”
“Στους τελευταίους δυο αγώνες είχαμε το τέταρτο γρηγορότερο μονοθέσιο,πράγμα που σημαίνει πως αξίζουμε την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα.”
“Στο Paul Ricard για να είμαι ειλικρινής,δεν είχαμε το τέταρτο γρηγορότερο μονοθέσιο. Ήταν κάπου ανάμεσα στο πέμπτο και στο έβδομο,και στο τέλος είμαστε στην τέταρτη θέση για είχαμε καλύτερη αξιοπιστία,καλύτερα Pit Stops,καλύτερη στρατηγική η καταλάβαμε καλύτερα τα ελαστικά.”