Ο Lando Norris πιστεύει ότι η εντυπωσιακή φόρμα της McLaren στη Μελβούρνη οφείλεται κυρίως στο μονοθέσιο MCL36 της Formula 1 που ταιριάζει στην πίστα του Albert Park, μετά την τέταρτη κατάταξη το Σάββατο.
Η McLaren υπέστη ένα άθλιο ξεκίνημα στη σεζόν στο Μπαχρέιν, καθώς τόσο ο Norris όσο και ο teammate Daniel Ricciardo δεν κατάφεραν να πάρουν βαθμούς, αφού δυσκολεύτηκαν να ανταγωνιστούν την πλειοψηφία των ομάδων της μεσαίας κατηγορίας.
Πρόοδος σημειώθηκε στη Σαουδική Αραβία μία εβδομάδα αργότερα, καθώς ο Norris τερμάτισε έβδομος, αλλά η ομάδα έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στην Αυστραλία, καθώς ο Βρετανός οδηγός προκρίθηκε τέταρτος, αφήνοντας πίσω του μόνο τον Charles Leclerc της Ferrari και το δίδυμο των Max Verstappen και Sergio Perez της Red Bull.
Ο Ricciardo έφτασε επίσης στο Q3 για πρώτη φορά φέτος, παίρνοντας την έβδομη θέση στην εκκίνησή του για το grand prix της πατρίδας του.
Ο Norris αισθάνθηκε ότι υπήρξε μια “διάσπαση” στην εξήγηση του λόγου για το βήμα προόδου της McLaren στην Αυστραλία, αλλά ότι το μεγαλύτερο μέρος του οφείλεται στη χάραξη της πίστας που ταιριάζει στα δυνατά σημεία του μονοθεσίου.
“Υπάρχουν κάποια πράγματα που κάναμε καλά και καταφέραμε να βγάλουμε φυσικά λίγο περισσότερη απόδοση από το μονοθέσιο, κατανοώντας μερικά πράγματα ακόμα και πηγαίνοντας προς μια διαφορετική κατεύθυνση με το στήσιμο”, δήλωσε ο Norris.
“Αλλά ταυτόχρονα, νομίζω ότι το μεγαλύτερο μέρος του οφείλεται στην πίστα. Δεν έχουμε φέρει κάτι που να έχει αλλάξει πολύ, και δεν είναι ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο με το στήσιμο για να το κάνουμε να πάει πολύ πιο γρήγορα.
“Είναι περισσότερο 70-30, ή 80-20 από την άποψη ότι το 80 είναι η πίστα και το 20 είναι μόνο σκληρή δουλειά”
Ο Ricciardo θεώρησε ότι ενώ υπήρχαν ομοιότητες μεταξύ της πίστας της Τζέντα και της Μελβούρνης που ταίριαζαν στη McLaren, πίστευε ότι η ομάδα “άρχισε να παίρνει τα πάνω της στο μονοθέσιο λίγο περισσότερο”.
“Δεν είναι ότι φέραμε κάτι τρελά διαφορετικό αυτό το Σαββατοκύριακο”, δήλωσε ο Ricciardo. “Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή η απόδοση εξαρτάται περισσότερο από την πίστα. Αλλά ναι, νομίζω ότι χτίζουμε καλή εμπιστοσύνη με το αυτοκίνητο και μπορούμε να το πιέσουμε, πλησιάζοντας τα όρια. Αυτό επίσης βοηθάει”
Ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, αναγνώρισε τη σημασία της χάραξης της πίστας να λειτουργεί σύμφωνα με τα πλεονεκτήματα του μονοθεσίου, αλλά επίσης θεώρησε ότι οι μικρές αναβαθμίσεις που έφερε στη Μελβούρνη βοήθησαν την πρόοδό του, καθώς και τη βελτιωμένη κατανόηση μετά την απώλεια εδάφους κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν.
“Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι για τους οποίους ήμασταν και πάλι λίγο πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με την Τζέντα”, δήλωσε ο Seidl.
“Σίγουρα, είναι η χάραξη της πίστας που ταιριάζει περισσότερο στο μονοθέσιό μας με το τρέχον πακέτο που έχουμε, αυτή η πιο ομαλή χάραξη της πίστας, παρόμοια με αυτή της Τζέντα.
“Στη συνέχεια, νομίζω ότι όσον αφορά τις επιδόσεις, φέραμε κάποιες μικρές αναβαθμίσεις που λειτούργησαν, και κάθε μικρό κομμάτι βοηθάει.
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter.….