Ο Lando Norris άξιζε απόλυτα το βραβείο του οδηγού της ημέρας μετά από ένα δύσκολο Grand Prix στην Πόλη του Μεξικού, στο οποίο ο οδηγός της McLaren πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση και τερμάτισε πέμπτος.
Ξεκινώντας από τη 17η θέση, ύστερα από μια γκάφα στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Norris έπρεπε να κάνει τα “αδύνατα” δυνατά και στους “δύο αγώνες”, έχοντας μεγάλη φθορά και έντονη διαχείριση των ελαστικών, μπροστά σε ένα κοινό 400 χιλιάδων θεατών την Κυριακή στο Autodromo Hermanos Rodriguez.
Στο 1ο “μέρος” του αγώνα, με εκκίνηση από τις τελευταίες θέσεις, ο Norris ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτ στον 10ο γύρο. Μέχρι τον 30ο γύρο, λίγο πριν ο αγώνας διακοπεί με κόκκινη σημαία, αφού ο Kevin Magnussen χτύπησε βαριά τη Haas του βγαίνοντας από την τελευταία στροφή, ο Norris βρισκόταν μεταξύ των δέκα πρώτων για την επανεκκίνηση.
To 2o “μέρος” του αγω΄να δεν πήγε όπως είχε προγραμματιστεί στην εκκίνηση για τον Norris, ο οποίος εξήγησε στο Sky F1 μετά τον αγώνα: “Η επανεκκίνηση δεν ήταν σωστή. Δυσκολευτήκαμε λίγο με τις θερμοκρασίες της μονάδας ισχύος, οπότε δεν μπόρεσα να βάλω τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο για την επανεκκίνηση. Το πλήρωσα λίγο το τίμημα.”
“Στη συνέχεια έπρεπε να αποφύγω κάποια περιστατικά και να βγω ξανά στην ευθεία. Μετά από αυτό, παρέμεινα ήρεμος και έβαλα τα ελαστικά σε ένα καλό παράθυρο και συνέχισα από εκεί. Ήταν απολαυστικό, δεν πίστευα ότι θα επέστρεφα στην P5, τόσο ενθαρρυντικός ο ρυθμός του αυτοκινήτου“.
Πέφτοντας στην κατάταξη, ο Norris χρειάστηκε μέχρι τον 45ο γύρο για να εμφανιστεί ξανά στην πρώτη δεκάδα. Και στη συνέχεια πραγματοποίησε μια αριστουργηματική επίδειξη οδήγησης.
Επωφελούμενος από τα παιχνίδια άλλων οδηγών μπροστά του (και συγκεκριμένα του Yuki Tusnoda) και ένα φιλικό “προσπέρασμα” στον team mate Oscar Piastri, που είχε έναν πιο υποτονικό αγώνα, βοήθησε τον Lando στον αγώνα του.
Μέχρι τον 60ο γύρους, ο Norris είχε φτάσει στην έβδομη θέση και ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στην πίστα (μετά τον Verstappen). Στη συνέχεια, άφησε πίσω του εύκολα τον Ricciardo και τον George Russell, για να πάρει την πέμπτη θέση στον 68ο γύρο.
Ο Norris επανέλαβε: “Ο ρυθμός ήταν πολύ δυνατός. Ήμουν πολύ μακριά από τη αρχική θέση που ήθελα. Το να μπω με σκληρό ελαστικό και να κάνω undercut επτά ή οκτώ αυτοκίνητα ήταν ωραίο συναίσθημα. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και η κόκκινη σημαία μπορώ να πω οτι με βοήθησαν λιγάκι, επειδή τότε μπορούσα να πάω στα μεσαία“
“Οι προσπεράσεις ήταν σχετικά εύκολες και κατάφερα να τους περάσω γρήγορα. Το κυριότερο ήταν να μην μπλέξω σε τράκες και όλα φαίνεται να πήγανε μια χαρά.”
“Μακάρι να είχα ψηλότερη αρχική θέση και νομίζω ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω κάποιο ασημένιο έπαθλο“, κατέληξε ο Norris, ο οποίος δήλωσε επίσης ότι ήταν ευχαριστημένος με την οδήγησή του, επειδή πολλά από αυτά στα οποία ένιωθε ότι ήθελε βελτίωση, φαίνεται να υπήρξε ουσιαστική διαφορά στο τέλος της ημέρας.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.