Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Norris: “Δεν άξιζε τον κίνδυνο”

Ο Lando Norris πραγματοποίησε μόνο μία επίθεση η οποία δεν βρέθηκε αποτελεσματική, κατά του Max Verstappen, στο Grand Prix του São Paulo. O οδηγός της McLaren δεν ήθελε να ρισκάρει τον αγώνα του.

Δεύτερος στο sprint, ο Lando Norris τερμάτισε στην ίδια θέση και στον αγώνα στην Βραζιλία. Ο οδηγός της McLaren σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και επιβραβεύτηκε με τον τίτλο του ‘οδηγού της ημέρας’, αφήνοντας τον Max Verstappen 8 δευτερόλεπτα μπροστά, 17η φορά νικητής φέτος.

Ο Βρετανός ωστόσο είχε την ευκαιρία να παλέψει με τον Ολλανδό στην αρχή του αγώνα. Στον 8ο γύρο, βοηθημένος από το DRS, ο Norris έφτασε στο ύψος του αντιπάλου του, χωρίς όμως να καταφέρει να τον προσπεράσει. Μετά από αυτήν την αδύνατη προσπάθεια, ο Verstappen μεγάλωσε την διαφορά χωρίς να ενοχληθεί ξανά.

Αν και ο οδηγός με τον αριθμό 4 είχε ανταγωνιστικό ρυθμό στο Interlagos, δεν πίεσε περαιτέρω για να παλέψει με τον Verstappen, όχι μόνο επειδή η RB19 είναι πιο αποδοτική από την MCL60, αλλά και για να διατηρήσει την δεύτερή του θέση. “Η ευκαιρία μας να παλέψουμε με τον Max θα διαρκούσε μερικούς γύρους μόνο. Δεν θα βρίσκαμε ξαφνικά την απόδοση που χρειαζόμασταν για να του αντισταθμιστούμε για όλο τον αγώνα”, εξήγησε.

“Ο Fernando [Alonso] ήταν πίσω μου. Γνωρίζουμε ότι ειδικά όταν η φθορά των ελαστικών είναι υψηλή, όπως είναι στο Interlagos, [οι Aston Martin] μπορούν να έχουν πολύ καλό ρυθμό στον αγώνα. Στο sprint, δεν είχε καθαρό αέρα, αλλά στον αγώνα είχε την ευκαιρία και θα μπορούσε να είχε καταφέρει περισσότερα. Δεν ήθελα να καταστρέψω τον αγώνα μου προσπαθώντας παραπάνω.”

“Η μπαταρία μου δεν ήταν καλά φορτισμένη, και αν υπερθερμάνεις πολύ τα ελαστικά σου πολύ νωρίς, τότε μπορεί να το πληρώσεις πολύ ακριβά. Προσπάθησα και δεν άξιζε να ξανά προσπαθήσω, αν και θα το ήθελα αφάνταστα πολύ. Πιστεύω ότι θα μπορούσα, αλλά δεν άξιζε πολύ απλά τον κίνδυνο, και την πιθανή επίθεση του Fernando και τον άλλων οδηγών που ήταν πίσω του.”

Οι στροφές 10 της πίστας του Interlagos, και ειδικά η 12, μετά από την οποία ακολουθεί η μεγάλη επιτάχυνση και ευθεία μέχρι την πρώτη στροφή, ήταν τα αδύναμα σημεία της McLaren αυτό το Σαββατοκύριακο.

“Δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ στη στροφή 10, και στη στροφή 12. Εκεί είναι που οι Red Bull είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές και δυσκολευτήκαμε όλο το Σαββατοκύριακο, εκτός από όταν ήμασταν με νέα ελαστικά”, πρόσθεσε. “Σκέφτηκα ότι αν είχα μια ευκαιρία, θα ήταν εκείνη τη στιγμή. Χρησιμοποίησα όλη την μπαταρία μου και το DRS, με το οποίο προλαβαίνεις το μπροστινό μονοθέσιο πολύ γρήγορα.”

“Είχα μια καλή γραμμή στις δύο πρώτες στροφές, αλλά ο Max είχε επίσης πολύ κράτημα. Αν ήταν ίσως αργότερα στο stint, η γραμμή του στις δύο πρώτες στροφές θα ήταν πολύ πιο συμβιβασμένη λόγω της φθοράς των ελαστικών του και θα είχε χάσει περισσότερο χρόνο. Αλλά επειδή τα ελαστικά του ήταν εντελώς καινούργια και παρείχαν μεγάλη πρόσφυση, βγήκε αρκετά καλά, και γι’αυτό έφτασα δίπλα του μόνο στην ζώνη φρεναρίσματος στην στροφή 4.. Λίγα μέτρα ακόμα θα ήταν υπέροχα!”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολλή μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν τα μονοθέσια είχαν ακόμα κινητήρες V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλες και όλους!