Hülkenberg – “Να μείνω στον κύκλο της F1′

Ο Nico Hülkenberg δήλωσε πως επιθυμεί να παραμείνει στον κύκλο της F1 και να παλέψει να βρει θέση στο grid του 2022.

Όταν το καλοκαίρι του 2019 ανακοινωνόταν η πρόσληψη του Esteban Ocon στη Renault για τα επόμενα 2 χρόνια, κανείς δεν περίμενε πως ο Hülkenberg έμενε εκτός. Μετά από 179 Grand Prix χωρίς να βρεθεί στο podium, ο Γερμανός έμεινε χωρίς ομάδα για το 2020. Ωστόσο αντικατέστησε 2 φορές τους οδηγούς της Racing Point, εξαιτίας του Covid-19.

Η πρώτη φορά ήταν στους διπλούς αγώνες στη Μεγάλη Βρετανία, όταν ο Sergio Perez βρέθηκε θετικός. Η δεύτερη ήταν τον Οκτώβριο στο Grand Prix του Eifel, αντικαθιστώντας τον Lance Stroll. Μιλώντας για όσα συνέβησαν στην καριέρα του, ο Hülkenberg δήλωσε τα εξής: “Ήταν μια αλλαγή που επιβραδύνθηκε μετά από πολλά χρόνια στη F1. Έμοιαζε σχεδόν σαν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή. Και αυτό το διάλειμμα επιλέχθηκε επίσης σκόπιμα. Συνολικά, το 2020 ήταν σίγουρα μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους“, είπε στο Γερμανικό “GQ Magazin”.

Hülkenberg
Nico Hülkenberg, Silverstone Circuit

Ήταν μια καλή δεκαετία στη F1 και τώρα δεν είμαι ο τύπος που θέλει να συνεχίσει να οδηγεί. Ειδικά όχι στο πίσω μέρος του μυαλού μου για να είμαι εκεί. Έτσι, είπα σκόπιμα όχι και ήμουν σε σημείο που αυτό το διάλειμμα ήταν πολύ ευπρόσδεκτο για μένα προσωπικά. Στο τέλος της ημέρας, είμαι ένας καλοαναθρεμμένος δρομέας. Αυτό είναι το πάθος μου και η τέχνη μου“.

Η εμπιστοσύνη στις ικανότητες κάποιου ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για τη στάθμιση. Είναι σίγουρα ένα σοκ για το σύστημα, είχα ήδη λίγο χρόνο προπόνησης πριν προκριθώ και τον αγώνα. Αυτό βοήθησε, φυσικά, ακόμη και αν οι πρώτοι γύροι ήταν αρκετά σκληροί. Αλλά μετά εγώ μπήκα ξανά γρήγορα και ανέπτυξα μια αίσθηση για το μονοθέσιο“.

Θα ήθελα να μείνω στον κύκλο της F1 και να προσπαθήσω να βρω μια μόνιμη θέση για το 2022. Ποιος ξέρει τι πρόκειται να συμβεί φέτος. Μόλις το άφησα να έρθει και έπειτα πρέπει να το ξανακάνω όπως το 2020“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS