O Montoya διαφωνεί με την ποινή του Norris στο Αυστριακό Grand Prix

Ο Juan Pablo Montoya θεωρεί ότι είναι “τρελό” να τιμωρούνται οι οδηγοί, επειδή αμύνονται απέναντι σε οδηγούς που προσπαθούν να προσπεράσουν από την εξωτερική.

Στο Αυστριακό Grand Prix, o Lando Norris δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι έσπρωξε τον Sergio Perez εκτός πίστας. O Perez προσπάθησε να προσπεράσει από την εξωτερική της στροφής 4, καταλήγοντας, εν τέλει, στην αμμοπαγίδα και χάνοντας αρκετές θέσεις.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, τόνισε ότι το συγκεκριμένο συμβάν ήταν αγωνιστικό, με τον αλυτάρχη του αγώνα, Michael Masi, να αναφέρει ότι ο Norris τιμωρήθηκε, επειδή δεν άφησε χώρο ενός μονοθεσίου στον Perez, όπως ακριβώς προβλέπουν οι κανονισμοί.

Ο πρώην οδηγός της F1, Juan Pablo Montoya, θεωρεί ότι οι οδηγοί που επιχειρούν να προσπεράσουν από την εξωτερική πρέπει να γνωρίζουν τις πιθανές συνέπειες των πράξεων τους.

“Γιατί έπρεπε να πάρουν ποινή; Επειδή υπάρχει αμμοπαγίδα; Αν υπήρχε έξοδος διαφυγής δεν θα δινόταν ποινή; Με όποιον είσαι πλάι-πλάι και και σε ωθήσει εκτός πίστας, αυτός πρέπει να πάρει ποινή; Δεν ξέρω. Νομίζω ότι είναι τρελό.”

“Αν ήμουν αυτός που αποφάσιζε, θα έλεγα σε όποιον ήταν στην εξωτερική, ότι δεν είχε καμία δουλειά εκεί πέρα κι αυτό διδάσκεται από τα χρόνια του kart. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία στα kart και στις μικρές κατηγορίες θα είναι πολύ δύσκολο.”

“Όλα αυτά τα παιδιά μεγαλώνουν με την λογική ότι, αν κάποιος πάει να σε προσπεράσει από την εξωτερική, πρέπει να τον ωθήσεις εκτός πίστας κι έτσι είναι το σωστό. Άρα, τι περιμένεις; Γιατί θυμώνεις, αν προσπαθείς να προσπεράσεις από την εξωτερική;”

“Το καλύτερο παράδειγμα είναι ο Sergio (Perez). O Sergio βγήκε εκτός πίστας, επειδή ήταν στην εξωτερική και μετά οι ρόλοι αντιστράφηκαν κι ήταν εκείνος στην εσωτερική κι έβγαλε εκτός πίστας τον άλλο οδηγό (σ.σ. Charles Leclerc).”

O Montoya θεωρεί ότι η FIA πρέπει να κάνει πιο ξεκάθαρους τους κανονισμούς για τις μάχες ρόδα με ρόδα στους οδηγούς.

“Το δύσκολο είναι να καταλάβουμε αν οι οδηγοί έχουν τον έλεγχο και μπορούν να πουν ‘εντάξει, ας αγωνιστούμε’ ή αν τον έλεγχο τον έχουν οι αγωνοδίκες και πουν ‘όχι, πρέπει να μοιραστείς τον χώρο’. Αν πρέπει οι οδηγοί να μοιραστούν τον χώρο, τότε πρέπει να το ορίσεις.”

“Απλώς ήταν μία απόφαση κρίσης κι όταν υπάρχει μία απόφαση κρίσης όλοι είναι δυστυχισμένοι, καθώς θα πουν ‘Νόμιζα ότι βρισκόμουν εδώ’ και κάποιος άλλος θα πει ‘όχι δεν ήσουν εκεί που έπρεπε, σου έλειπε λίγο”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS