Ο Paul Monaghan εξέφρασε την άποψη ότι το πρόβλημα με το DRS στην RB18 θα λυθεί στο GP του Αζερμπαϊτζάν και δήλωσε πως οι μηχανικοί έκαναν εξαιρετική δουλειά πάνω σε αυτό το θέμα
Στον αγώνα του GP Ισπανίας ο Max Verstappen κέρδισε στον αγώνα, έχοντας συνέχεια προβλήματα με το DRS. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κάθε φορά που επιχειρούσε να προσπεράσει τον George Russell, έβλεπε ότι η κινητή πίσω αεροτομή ανοιγόκλεινε στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Αυτό το πρόβλημα στοίχισε στον παγκόσμιο πρωταθλητή την ευκαιρία να κερδίσει την pole position.
Στο GP του Monaco οι μηχανικοί της Red Bull επιτέθηκαν στο πρόβλημα, για να προσπαθήσουν να το διορθώσουν μια για πάντα. Στο σιρκουί το Monaco το DRS έχει μικρό ρόλο. Μεγάλο ρόλο παίζει το set up και το τέλειο πλασάρισμα στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Η Red Bull κατέλαβε τις θέσεις “3” και “4”. Στον αγώνα ο Perez αναδείχτηκε νικητής και ο Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.
Ο chief enginner της Red Bull Racing, Paul Monaghan δήλωσε ενόψει του GP του Αζερμπαϊτζάν, ότι η ομάδα έχει πλέον μάθει τα «επώδυνα μαθήματά» της και πως έχει βρει μια μόνιμη λύση
“Το πρόβλημα μας με το DRS νομίζω πως προκλήθηκε από τον εαυτό μας, εάν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς. Έτσι τώρα μάθαμε τα αρκετά επώδυνα μαθήματά μας“.
“Υπάρχει μια ανακούφιση μετά τη δουλειά που έκαναν κάποιοι πολύ έξυπνοι άνθρωποι, την έρευνα και τους ελέγχους. Έκαναν εκπληκτική δουλειά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η πρόκληση έχει αλλάξει από πίστα σε πίστα, αλλάζει ο χρόνος αναμονής, η ταχύτητα ανοίγματος και οι συνθήκες. Είμαι σίγουρος και πολύ πιο χαρούμενος με βάση όσα μάθαμε από την Ισπανία“.
“Υποθέτω ότι το ενοχλητικό μέρος είναι το μάθημα που έπρεπε να μας δώσουν κατευθείαν στο πιάτο. Οπότε ναι, ας το δεχτούμε το γεγονός χωρίς σχόλια και ας πάμε μπροστά“.
Η πίστα του Baku διαθέτει 2 μεγάλα χαρακτηριστικά. Ταχύτητα και τεχνικό κομμάτι. Ειδικά το 2ο sector είναι και το σημείο κλειδί για όλες τις ομάδες. Το κάστρο του Μπακού είναι ένα πολύ στενό και κλειστό κομμάτι. Τόσο η αρχή, όσο και το τέλος από αυτό το πέρασμα είναι αρκετά σημαντικό. Το Baku διαθέτει την μεγαλύτερη ευθεία στο καλεντάρι της F1, μήκους 2,2 χιλιομέτρων και τελικής που φτάνει τα 340 km / h.
“Η πίστα του Baku παρουσιάζει ελαφρώς διαφορετικά προβλήματα. Στο Monaco το άνοιγμα του DRS είναι στα 160 km / h, ενώ στο Baku είναι στα 300 km / h. Έτσι, δεν πρόκειται πραγματικά για το βάρος στο πτερύγιο, αλλά το ανυψώνει ενάντια στο δικό του aero load. Νομίζω ότι θα ήταν ανόητο να επαναπαυθούμε στις δάφνες μας. Ξέρουμε τι κάναμε λάθος. Ήταν στο χέρι μας να το διορθώσουμε, άρα μέχρι στιγμής είμαστε εντάξει“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter