Νικητής του Grand Prix Monaco αναδείχθηκε ο Max Verstappen. Ο Carlos Sainz τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο Lando Norris ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Tο φίλμ του GP Πορτογαλίας:
Ο Charles Leclerc δεν εκκίνησε στον αγώνα, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του στον γύρο προς το grid. Η εκκίνηση ήταν καθαρή, με τον Max Verstappen να κλείνει τον Valtteri Bottas. Μεγάλοι κερδισμένοι της εκκίνησης ήταν οι Fernando Alonso και Lance Stroll. Στους πρώτους γύρους, o Bottas ήταν στο δευτερόλεπτο από τον Verstappen.
Η δυσκολία προσπέρασης στο Μονακό ήταν εμφανέστατη, με τους οδηγούς να δυσκολεύονται όχι απλώς να προσπεράσουν, αλλά και να μείνουν εντός ζώνης DRS. Στον 10ο γύρο, ο Bottas ήταν 1,3 πίσω από τον Verstappen, χωρίς, ωστόσο, να μπορεί να μπει στην ζώνη του DRS. Σταδιακά, ο Carlos Sainz άρχισε να μαζεύει την διαφορά από τον δεύτερο Bottas, την ώρα που και ο Verstappen έπαιρνε διαφορά δύο δευτερολέπτων.
Ο Sergio Perez ανέβασε τον ρυθμό του με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους και στον 14ο γύρο βρέθηκε στην πίσω αεροτομή του Sebastian Vettel. Ωστόσο, ο Μεξικάνος δεν βρήκε την ευκαιρία να κάνει την κίνησή του και σύντομα ο Γερμανός απομακρύνθηκε. Στον 20ο γύρο ο Verstappen δήλωσε ότι τα ελαστικά του βρίσκονταν σε καλή κατάσταση, ενώ η Mercedes ζήτησε από τον Bottas να πιέσει στο όριο.
Ο Verstappen άρχισε να ανεβάζει την διαφορά, ενώ ο Sainz βρέθηκε στο 1,5 δευτερόλεπτο από τον Bottas. O Verstappen συνέχιζε να γράφει καλύτερους γύρους από τον Bottas την ώρα που ο Φιλανδός παραπονιόταν για την απόδοση των ελαστικών τους. Ο Sainz δεν μπορούσε να μπει στην ζώνη του DRS, ενώ ο τέταρτος Norris άρχισε να μαζεύει σημαντικά την διαφορά.
Στον 30ο γύρο ο Lewis Hamilton άνοιξε τον χορό των pits, βάζοντας την σκληρή γόμα, ενώ στον 31ο γύρο μπήκαν οι Bottas, Norris και Gasly. Ο Bottas, μάλιστα, εγκατέλειψε, καθώς οι μηχανικοί του δεν μπόρεσαν να του αλλάξουν το δεξί εμπρός ελαστικό. Ο Gasly βγήκε μπροστά από τον Hamilton, ενώ ο Vettel κατάφερε να βγει μπροστά και από τους δύο. Ο Perez αποφάσισε να επεκτείνει το stint του, ενώ ο Max Verstappen μπήκε στον 37ο γύρο.
Στον 36ο γύρο, ο Perez μπήκε στα pits και βγήκε τέταρτος, μπροστά από Vettel, Gasly και Hamilton. Στον 38ο γύρο οι τρεις πρώτοι ήταν οι Verstappen, Sainz και Norris, ενώ στην τέταρτη θέση βρισκόταν ο Perez. Στον 42ο γύρο οι μόνοι που δεν είχαν μπει στα pits ήταν οι Lance Stroll, Kimi Raikkonen,Fernando Alonso και Nicholas Latifi.
Στον 47ο γύρο ο Fernando Alonso μπήκε στα pits, βάζοντας την μαλακή γόμα, ενώ ο μόνος που δεν είχε μπει στα pits ήταν ο Lance Stroll, ο οποίος είχε εκκινήσει με την σκληρή γόμα. Στον 50ο γύρο ο Carlos Sainz μείωσε σημαντικά την διαφορά από τον πρωτοπόρο Verstappen. Ωστόσο, ο Ολλανδός φαινόταν ότι ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα, χωρίς να πιέζει ιδιαίτερα.
Στον 56ο γύρο ο Hamilton μπήκε στην ζώνη DRS του Gasly, αρχίζοντας να πιέζει ασφυκτικά τον Γάλλο. Ωστόσο, ο Βρετανός δεν μπόρεσε να μείνει για πολύ πίσω από τον Γάλλο, με την διαφορά να ανεβαίνει στα δύο δευτερόλεπτα. 20 γύρους πριν το τέλος ο Norris παραπονέθηκε για την απόδοση του μονοθεσίου του. Στον 59ο γύρο ο Stroll μπήκε στα pits, για να βάλει softs και τελικά βγήκε και πάλι στην όγδοη θέση.
Στον 60ο γύρο ο Perez άρχισε να μαζεύει την διαφορά από τον Norris, με τον Βρετανό να γκρινιάζει για την απόδοση της ML35M. Παρ’ όλα αυτά ο Μεξικάνος δεν μπορούσε να προσπεράσει. Στον 68ο γύρο η Mercedes αποφάσισε να βάλει τον Hamilton στα pits, για να προσπαθήσει να πάρει τον ταχύτερο γύρο. O Παγκόσμιος Πρωταθλητής έγραψε τελικά τον ταχύτερο γύρο, ο οποίος ήταν και ρεκόρ πίστας.
Τελικά, πρώτος τερμάτισε ο Max Verstappen, με τον Carlos Sainz να τερματίζει δεύτερος και τον Lando Norris να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Sergio Perez, ενώ πέμπτος τερμάτισε ο Sebastian Vettel. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Gasly, Hamilton, Stroll, Ocon, Giovinazzi. Toν ταχύτερο γύρο έγραψε ο Lewis Hamilton, ενώ ο Sebastian Vettel αναδείχθηκε οδηγός του αγώνα.