Formula 1ΑΓΩΝΕΣΘΕΜΗΣ ΧΑΡΒΑΛΗΣ

Monaco 1981: Όταν η ορμή και το ταλέντο εξημερώνονται έρχεται η νίκη!

Ο αγώνας στο Monaco του 1981 ξεκίνησε επεισοδιακά με μία ώρα καθυστέρηση λόγω πυρκαγιάς που ξεκίνησε στις κουζίνες του ξενοδοχείου Loews. Ωστόσο ήταν άκρως εντυπωσιακός και γράφτηκε στην ιστορία.

Οι πυροσβέστες του Monaco το έθεσαν γρήγορα υπό έλεγχο, αλλά τα νερά έφτασαν μέχρι και το τούνελ που πλημμύρισε.

Στα 3.312 ζόρικα χιλιόμετρα κάθε γύρου της πίστας, ο Nelson Piquet έχτισε αμέσως διαφορά χωρίς να μπορούν να ακολουθήσουν οι αντίπαλοι του.


Ο εκκεντρικός Βραζιλιάνος, παρά την άνεση που είχε τέθηκε εκτός αγώνα καθώς ήθελε να παίξει συγκρουόμενα στο λουνα παρκ με τον Cheever και τον Tambay.


Έτσι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Alan Jones μπήκε επικεφαλής με πάνω τριάντα δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο!

Ο οδηγός της Williams έπρεπε να γεμίσει καύσιμα επτά γύρους από το τέλος, ωστόσο ο ανεφοδιασμός έγινε λες και η Williams είχε για μηχανικούς δημόσιους υπαλλήλους του Δήμου Περιστερίου!

Παρά όλα αυτά βγήκε ξανά πρώτος, αλλά έπρεπε να αντιμετωπίσει έναν επιθετικό Villeneuve, ο οποίος, μύριζε αίμα!

Άρχισε να σημειώνει ένα σερί από γρήγορους γύρους και η Ferrari του πλησίαζε όλο και περισσότερο στο όριο όπως και τα προστατευτικά κιγκλιδώματα του Monaco πλησίαζαν όλο και περισσότερο.

Κι όμως, ο Καναδός «αεροπόρος» δεν έκοψε ποτέ!!!

Εκμεταλλεύτηκε τη δύναμη του κινητήρα του κάτω από τη σήραγγα και μέχρι τη γωνία Tabac, οδηγώντας τη Ferrari του σε συναρπαστικές γραμμές μεταξύ του Mirabeau και της φουρκέτας Loews.

Τέσσερις γύρους από τον τερματισμό, το πίσω άκρο της Williams του Jones ήταν στο στόχαστρο της Ferrari.

Ο Gilles είχε κλειδώσει τον Jones!!

Το να το προσπεράσεις στο Monaco πάντα ήταν δύσκολο!!

Ο Gilles άρχισε να ακολουθεί τον Αυστραλό, ο οποίος είχε ήδη βγει από τον Anthony Noghes, στην τελευταία στροφή, που οδηγούσε στην ευθεία εκκίνηση.

Ήταν εδώ που ο Jones είδε το περίγραμμα του αυτοκινήτου του Gilles στον δεξιό του καθρέφτη.

Όταν αποφάσισε να αμυνθεί ήταν πολύ αργά.

Ο αριθμός 27 που φιγουράρει στο πίσω μέρος της αεροτομής της Ferrari και οι εξατμίσεις ήταν η τελευταία εικόνα που ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να δει!!!

23 γύρους μετά, μόλις επτά από τους 20 οδηγούς στο αρχικό grid,ήταν στον αγώνα με τον Gilles να είναι μπροστά.

Ο οδηγός της Ferrari συνέχισε να πιέζει μπροστά. Βοηθούμενος από ένα πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του αντιπάλου του, πέρασε θριαμβευτικά τη γραμμή τερματισμού, με προβάδισμα πάνω από 40 δευτερόλεπτα.

Ήταν εμφανώς εξαντλημένος όταν ανέβηκε στο βάθρο, αλλά οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τη χαρά του κάτω από ένα ντους σαμπάνιας εικόνες που έκαναν όλο τον γύρο κόσμου.

Ο Villeneuve ήταν πλέον νικητής, κέρδισε ακόμη και μια θέση στο εξώφυλλο του Time.

Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η αμερικανική εβδομαδιαία αφιέρωσε το εξώφυλλό της στη Formula 1 μετά τον μεγάλο Jim Clark το 1965. Μία από τις λίγες αλλά αξέχαστες στιγμές που ο Villeneuve έδειξε πόσο μοναδικός και ταχύς ήταν.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.