Mini αφιέρωμα στις σεζόν 1994 -2013 – Part 1

Benetton
Βλέποντας το τελευταίο διάστημα τους φετινούς αγώνες ξεκίνησα να αναπολώ τους αγώνες του παρελθόντος.

Οπότε ανατρέξουμε στις 20 σεζόν από το 1994 έως το 2013.

Μια περίοδος έντονου ανταγωνισμού με 9 διαφορετικούς πρωταθλητές, και 11 πρωταθλήματα να κρίνονται στον τελευταίο αγώνα!!!!!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή λοιπόν….

1994: Σίγουρα ο αγώνας του San Marino την μαύρη Πρωτομαγιά του 1994, επισκίασε  την υπόλοιπη χρονιά, αν και η σεζόν τελείωσε και αγωνιστικά με τρόπο δραματικό.

Μετά τον θάνατο του Senna ο δρόμος για το πρωτάθλημα άνοιξε για τον νεαρό ταλαντούχο οδηγό της Benetton, τον Michael Schumacher, με τον Hill και την Williams να προσπαθούν να μαζέψουν τα κομμάτια τους.

Όμως ο αποκλεισμός της Benetton για 3 αγώνες για παραβίαση των τεχνικών κανονισμών επέτρεψε στον Hill να πλησιάσει στην βαθμολογία, και κάπως  έτσι φτάσαμε στο δράμα της Αδελαΐδας που φιλοξενούσε τότε τον τελευταίο αγώνα, με τον Schumacher να πέφτει στον Hill και με τον παράδοξο αυτό τρόπο να κατακτά τον τίτλο!!!!

1995: Η απόλυτη σεζόν κυριαρχίας για τον Schumacher και την Benetton κανένας λόγος αμφισβήτησης σε αντίθεση με τα γεγονότα του 1994.

1996:Με τον Michael Schumacher στην μεγάλη πρόκληση της καριέρας του να φέρει την Ferrari ξανά στις επιτυχίες ο δρόμος για την Williams και τον Hillήταν ανοιχτός!!!! 

Με μόνο αντίπαλο έναν Καναδό νεαρό πρωταθλητή στα Indycars τον Villeneuve, ο Hill κατέκτησε τον μοναδικό τίτλο της καριέρας του!!

1997: Η Williams φτιάχνει άλλο ένα υπέροχο μονοθέσιο η Ferrari κάνει extreme make over, Villeneuve και Schumacher δεν συναντιούνται ποτέ σε βάθρο μαζί αλλά ο τίτλος θα κριθεί στην Jerez στον τελευταίο αγώνα!!! Ο Schumacher έχει μια μικρή διαφορά από τον Villeneuve αλλά ο Καναδός μειώνει την διαφορά και πάνω στα φρένα έχει σχεδόν προσπεράσει,  με τον Schumacher να κάνει πολύ λάθος κίνηση να χτυπάει τον Villeneuve και να κολλάει στην αμμοπαγίδα (θα τιμωρηθεί με μηδενισμό στην συνέχεια ) ο Villeneuve με συντηρητική οδήγηση παίρνει την 3η θέση και το πρωτάθλημα.

1998: Η φυγή της Renault αποδυνάμωσε την Williams όμως ο καυτός συνδυασμός McLaren και Mercedes στα χέρια του Hakkinen έδειχνε το μεγάλο φαβορί.

Βέβαια ο Schumacher δεν του το έκανε εύκολο καθόλου με διαδοχικές φάσεις κυριαρχίας πότε του Hakkinen πότε του Schumacher φτάσαμε στον τελικό της Suzuka με τον ιπτάμενο Φιλανδό να επικρατεί!!!

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts