Μικρή αύξηση ισχύος στον κινητήρα της Honda

Honda
BARCELONA, SPAIN – MAY 10: Pierre Gasly of France driving the (10) Aston Martin Red Bull Racing RB15 spins his wheels in the Pitlane during practice for the F1 Grand Prix of Spain at Circuit de Barcelona-Catalunya on May 10, 2019 in Barcelona, Spain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1Z9T966752111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //

Η τελευταία αναβάθμιση της Honda στην Formula 1 έγινε από το άριστο τεχνικό πρόγραμμα της. Το όποιο βοήθησε να γίνουν μεγάλα βήματα στην τεχνολογία του κινητήρα της Red bull.

O Spec 3 κινητήρας που παρουσίασε ο Ιάπωνας κατασκευαστής στο Γαλλικό γκραν πρι είχε κυρίως αλλαγές στο τούρμπο και την μηχανή εσωτερικής καύσης.

Το προσωπικό έρευνας και ανάπτυξης της Honda F1 στη Sakura συνεργάζεται εδώ και δυο χρόνια με το πρόγραμμα των κινητήρων Jet στα πλαίσια της Honda.

Αυτή η συνεργασία άνοιξε τον δρόμο για μια σημαντική ανακάλυψη με την αξιοπιστία του MGU-H στην Spec 3 μηχανή του κατασκευαστή που παρουσίασε στα τέλη του περασμένου έτους.

O Yasuaki Asaki,επικεφαλής στο Sakura βρίσκεται στην πλευρά τον επιχειρήσεων που γίνονται για την Formula 1. Σε συνέδριο που δημιουργήθηκε με τους επικεφαλής της Honda κατέληξαν στο γεγονός ότι μια αλλαγή από την μεριά της τουρμπίνας θα είχε όφελος.

“Ο Jet κινητήρας μας είναι τελείως διαφορετικός,”είπε ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1 Toyoharu Tanabe.”Αλλά ο στροβιλοσυμπιεστής και το MGU-H είναι κάπως όπως η τουρμπίνα του Jet.”

“Εκμεταλλεύεται την μεγάλη περιστροφή,και χρειάζεται έναν αεροδυναμικό σχεδιασμό για την φτερωτή,νομίζω πως είναι μια κοινή τεχνολογία.”

“Αν δουλεύεις μόνο για την Formula 1 είναι φυσικό να είσαι επικεντρωμένος μέσα σε αυτό τον κόσμο. ” είπε ο διευθυντής διαχειρισμού της Honda F1 Masashi Yamamoto.

“Μπορούμε να έχουμε μια διαφορετική ματιά σε άλλα κομμάτια,από άλλους ανθρώπους. Έχουμε άλλες συμβουλές και αυτή την φόρα ήταν τα αεροδυναμικά της τουρμπίνας. Αυτή η διαφορετική ματιά μας έδωσε την αίσθηση ότι θα υπάρχει μια βελτίωση.

Toro Rosso
Η Honda δυσκολεύτηκε αρκετά τα προηγούμενα χρόνια προσπαθώντας να κάνει αυτά τα εξαρτήματα (Τούρμπο και MGU-H)να δουλέψουν αξιόπιστα σε τέτοιας μορφής ένταση.

Η Red bull αλλά και η Honda παραδέχτηκαν πως χρειάζονται παραπάνω αναβαθμίσεις για να είναι στο σημείο να παλέψουν με την Mercedes για νίκες αλλά και για τίτλους.

O Tanabe  δήλωσε:

“Παίρνει πολύ καιρό. Είναι δύσκολο να πεις πως όλα θα είναι έτοιμα τον επόμενο μήνα. Αποφασίσαμε από την μεριά μας πως ήμασταν έτοιμοι. Συζητήσαμε με τις ομάδες για το πότε θα ήταν καλό να εισάγουμε τον Spec 3 κινητήρα και καταλήξαμε στην Γαλλία.

H Honda είχε ήδη ξεκαθαρίσει πως ο νέος κινητήρας δεν θα φέρει δραματικές αλλαγές. Αν και η δυναμομέτρηση έδειξε μια μικρή αύξηση της ισχύος.

Αυτή η αλλαγή ήταν αρκετά καλή ώστε να μπορέσουν οι ομάδες να πιέσουν για κάτι παραπάνω στο μέλλον.

“Ο Spec 3 κινητήρας έχει ένα αποτελεσματικό τούρμπο και αυτό μπορείς να το μοιράσεις στην μηχανή άλλα και στο MGU-H.”Μπορούμε πλέον να ρυθμίσουμε τον κινητήρα σε ισορροπία αλλά και απόδοση.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts