Mercedes – Πρόβλημα και με την MGU-K του Russell στο Abu Dhabi

H Mercedes αποκάλυψε περισσότερα σχετικά με τα προβλήματα που είχε στην MGU-K της και την ανάγκασαν να τρέξει τις μονάδες ισχύος της πιο συντηρητικά στο Grand Prix του Abu Dhabi το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Οι ανησυχίες σχετικά με την MGU-K της Williams του George Russell αλλά και της Racing Point του Sergio Perez, ώθησαν την Mercedes να μειώσει την πίεση στις μονάδες ισχύος της.

“Υπήρχαν ορισμένα ζητήματα με τον Perez στο Bahrain που τελικά τον ανάγκασαν να σταματήσει.” δήλωσε ο επικεφαλής στρατηγικής της ομάδας James Vowles σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε από την Mercedes.

“Είχαμε επίσης επίγνωση προβλημάτων και στο μονοθέσιο του George κατά την διάρκεια του Abu Dhabi.”

“Προληπτικά αποφασίσαμε να αποσυνδέσουμε μερικές από τις ρυθμίσεις ισχύος της MGU-K σε συγκεκριμένα σημεία κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου μόνο.”

“Για να είμαστε ξεκάθαροι, δεν επηρέασε τους γρήγορους μας γύρους στις κατατακτήριες. Πιέζαμε στο μέγιστο.”

“Απλά δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι.”

Ωστόσο επηρέασε την απόδοση τους την Κυριακή, όπου οι δύο W11 δεν μπορούσαν προκαλέσουν τον Max Verstappen ο οποίος κέρδισε με 15 δευτερόλεπτα διαφορά.

“Όσον αφορά τον ίδιο τον αγώνα, ήταν τα συστήματα ή μερικοί διάφοροι τρόποι της χρησιμοποίησης της MGU-K που χρησιμοποιήσαμε με λίγο μέτρο.” είπε ο Vowles.

“Η απόδοση δεν ήταν δραματική, ήταν περίπου ένα δέκατο ανά γύρο και δεν ήταν ένα σύστημα που σταματήσαμε να χρησιμοποιούμε, απλά το χρησιμοποιήσαμε λιγότερο απ’ ότι συνήθως.”

“Σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος που χάσαμε τον αγώνα. Ήταν απλώς ένας λόγος που η Red Bull ξέφυγε λίγο παραπάνω απ’ ότι θα θέλαμε.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).

F1RACINGNEWS