Mercedes- Μπορεί να χτυπηθούμε από τους αεροδυναμικούς κανονισμούς

Ο τεχνολογικός διευθυντής της Mercedes, Mike Elliott πιστεύει ότι οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2021 είναι περισσότερο από αρκετές για να απειλήσουν την κυριαρχία των Παγκόσμιων Πρωταθλητών.

Με μεγάλα τμήματα του σασί του 2020 να μεταφέρονται στου 2021 λόγω των οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας, η Formula 1 εισήγαγε αλλαγές αεροδυναμικούς κανονισμούς για να επιβραδύνει την ταχεία αύξηση του downforce με την τρέχουσα γενιά αυτοκινήτων, στην οποία κυριαρχεί η Mercedes.

Οι νέοι κανονισμοί εστιάζονται στο δάπεδο μπροστά από τα πίσω ελαστικά, καθώς και στους αγωγούς φρένων και τον διαχύτη. Όμως, ενώ πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα είναι αρκετοί για να αλλάξουν τις ισορροπίες στη Formula 1, ο Elliott δεν είναι τόσο σίγουρος.

“Νομίζω ότι αν ρωτήσετε κάποιον που εργάζεται στη Formula 1, θα σας πει ότι η αρχή της χρονιάς είναι γεμάτη νευρική ανυπομονησία, φόβο για ό, τι μπορεί να σου έχει ξεφύγει και ελπίδα για αυτό που θα βρεί”, είπε σε συνομιλία με το The Muscle Help Foundation.

“Προφανώς, λόγω του COVID, υπάρχουν περισσότερα κοινά πράγματα από με πέρυσι για φέτος, αλλά υπάρχουν ακόμα αρκετά σημαντικές αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς, ικανές να μας χτυπήσουν αρκετά. Πρέπει λοιπόν να περιμένουμε και να δούμε πού βρισκόμαστε. “

Mercedes
Η Mercedes κυνηγάει έναν όγδοο τίτλο οδηγών και κατασκευαστών σερί 2021, και το κλειδί για τη συνεχή επιτυχία τους ήταν οι άνθρωποι τους.

Συγκεκριμένα, ο Elliott είπε ότι ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, είναι ένας τύπος που αναζητά πάντα βελτιώσεις και αυτή η σκληρή νοοτροπία εξαπλώνεται σε όλη την ομάδα.

“Νομίζω ότι οποιαδήποτε εταιρεία αποτελείται από τους ανθρώπους της, εκεί είναι το βασικό της πλεονέκτημα και νομίζω ότι έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα – όχι μόνο τεχνικά, το ήθος και ο πολιτισμός είναι πραγματικά ισχυρά”, εξήγησε ο Elliott.

“Υπάρχει η επιθυμία να συνεργαζόμαστε και νομίζω ότι ο Toto είναι ένας ενδιαφέρων χαρακτήρας, σίγουρα είναι ένα αισιόδοξο άτομο.”

“Αναζητά πάντα ευκαιρίες για βελτίωση και ανάπτυξη… και ανησυχεί. Και νομίζω ότι όταν κοιτάξεις τη μακροπρόθεσμη επιτυχία, στην πραγματικότητα είναι δύσκολη, γιατί σταδιακά όλα είναι εναντίον σου και είναι πολύ εύκολο να ανησυχείς και να μην ρισκάρεις, επειδή δεν θέλεις να χάσεις αυτό που έχεις.”

“Kαι η συνέπεια αυτού είναι ότι ανταγωνίζεσαι έναν αριθμό άλλων ανταγωνιστών, οπότε όλοι ρισκάρουν για να σε νικήσουν. Οι πιθανότητες λένε πως το ρίσκο δεν αποδίδει… τελικά ένας από αυτούς βρεθεί μπροστά σου. Πιστεύω, λοιπόν, ότι η προσπάθεια σωστής ισορροπίας είναι πολύ σημαντική.”

“Αλλά μιλάτε για τον όγδοο [τίτλο], νομίζω ότι ως μια εταιρεία ήταν ένα ενδιαφέρον ταξίδι από το να αρχίζεις να σκέφτεσαι« πώς μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες, πώς μπορούμε να κερδίσουμε πρωταθλήματα; »Σε αυτούς, φαίνεται ότι ξαφνικά βρισκόμαστε στη θέση να έχουμε κερδίσει επτά και τώρα σκεφτόμαστε οκτώ.”

“Νομίζω ότι η συζήτηση είναι για το πώς παρακινείς τους ανθρώπους να συνεχίσουν να ανεβαίνουν και να συνεχίζουν να κάνουν αυτό το επιπλέον κομμάτι, και γίνεται όλο και πιο δύσκολο.”

“Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και ο κόσμος στον οποίο βρισκόμαστε είναι αρκετά δύσκολος στο να ανταγωνιστούμε. Αλλαγές σε κανονισμούς, salary cap, αεροδυναμικοί κανονισμοί και όλη η κατάσταση φέτος με τον COVID, είναι δύσκολο.”

“Αλλά νομίζω ότι σε όλη την εταιρεία έχουμε καλούς ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να καταβάλουν προσπάθεια και να εργαστούν ο ένας για τον άλλο για να προσπαθήσουν να επιτύχουν ξανά αυτό το Πρωτάθλημα. Και ελπίζουμε ότι είμαστε αρκετά καλοί. “

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS