Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Με νέο κινητήρα στο Sochi ο Leclerc

Η Ferrari επιβεβαίωσε πως ο Charles Leclerc θα αγωνιστεί στο Grand Prix της Ρωσίας με την τελευταία αναβάθμιση στην μονάδα ισχύος της Ιταλικής ομάδας, εκκινώντας από το τέλος του grid.

Κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής διακοπής, η Ferrari αποκάλυψε πως θα φέρει μια αναβάθμιση στον κινητήρα της. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, κάθε ομάδα επιτρέπεται να κάνει μια αναβάθμιση το χρόνο σε κάθε ένα από τα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος.

Στο preview για το Grand Prix της Ρωσίας, η Ferrari αποκάλυψε πως ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Ιταλικής ομάδας. Αυτή η απόφαση πάρθηκε, προκειμένου να αποφευχθεί το ρίσκο χρήσης της υπάρχουσας μπαταρίας. Στον αγώνα του Grand Prix της Ουγγαρίας ο Charles Leclerc εγκατέλειψε τον αγώνα στον πρώτο γύρο εξαιτίας της σύγκρουσης με τον Lance Stroll. Από την επαφή αυτή, η μπαταρία δέχθηκε ζημιά.

Ο Carlos Sainz δεν θα λάβει την καινούργια αναβάθμιση ακόμα στο μονοθέσιο του.

Το Grand Prix της Ρωσίας φέρνει ένα καινούργιο εξάρτημα για τηνScuderia Ferrari Mission Winnow“: μια κινητήρια μονάδα, με ένα αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα, του οποίου η εισαγωγή είχε γίνει γνωστή πριν από μερικές εβδομάδες“, αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Ferrari.

Ο κύριος σκοπός είναι να αποκτήσουμε εμπειρία για το μονοθέσιο του 2022. Έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια πάνω σε αυτό τον τομέα, τόσο από τεχνικής, όσο και από πρακτικής άποψης, ούτως ώστε να είμαστε σε θέση να το χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατό πιο σύντομα. Η εισαγωγή του θα είναι κλιμακωτή ανάμεσα στους οδηγούς μας“.

Ο Charles Leclerc θα είναι ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει το νέο υβριδικό σύστημα. Η απόφαση αυτή αποτελεί ένα προληπτικό μέτρο, το οποίο σχετίζεται με το πιθανό ρίσκο της μπαταρίας που έπαθε ζημιά στον αγώνα του Grand Prix Ουγγαρίας. Στο Sochi, ο Leclerc θα έχει στη διάθεση του μια καινούργια μονάδα ισχύος. Επομένως, ο Charles θα εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid“.

Leclerc
Όσον αφορά το πότε θα τοποθετηθεί στο μονοθέσιο του Carlos το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα, αυτό θα αποφασιστεί μετά από αξιολόγηση συμβιβασμού, ανάμεσα στην ανταγωνιστικότητα και της επίπτωσης μια ενδεχόμενης ποινής.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.