Mazepin – “Η διαφορά βάρους στο μονοθέσιο έχει μεγάλο αντίκτυπο”

Ο Nikita Mazepin δήλωσε πως η διαφορά βάρους ανάμεσα στο μονοθέσιο του και σε εκείνο του Mick Schumacher έχει μεγάλο αντίκτυπο, ενώ ο ίδιος περιμένει το καινούργιο σασί για το μονοθέσιο του.

Μετά το τέλος του αγώνα για το Grand Prix της Στυρίας ο Mazepin αποκάλυψε πως το μονοθέσιο του είχε περισσότερο βάρος, από την VF-21 του teammate του στην Haas, Mick Schumacher. Ο Ρώσος οδηγός έχει τερματίσει μια φορά πάνω από τον Γερμανό οδηγό και συναθλητή του στην ομάδα, στο Grand Prix του Μονακό.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Haas, Guenther Steiner ενόψει του δεύτερου αγώνα στην πίστα του “Red Bull Ring” εξήγησε πως υπήρχε μια μικρή διαφορά βάρους, βασιζόμενη με την κατανομή του. Επίσης είπε πως ο Mazepin πρέπει να περιμένει 6 ή 7 ακόμα αγώνες, προκειμένου να αλλάξει το σασί και να επιστρέψει. Ο Steiner αποκάλυψε πως έχει προγραμματιστεί ήδη η δημιουργία καινούργιου σασί, μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα.

Το να είναι βαρύ το μονοθέσιο δεν είναι καθόλου καλό. Ωστόσο δεν είναι 10 ή 20 κιλά πιο βαρύ. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει να ξέρετε. Μπορώ να πω πως φτιάξαμε ένα καινούργιο σασί πριν από έναν μήνα ίσως. Το σχέδιο δεν είναι να το έχουμε σε 6 ή 7 αγώνες. Το σασί είναι προγραμματισμένο να είναι σε εμάς, πριν μετά την καλοκαιρινή διακοπή“, δήλωσε ο Guenther Steiner.

Ο Nikita Mazepin από την δική του πλευρά είπε πως ο ίδιος έχει μια πολύ καλή ομάδα μηχανικών, οι οποίοι τον βοηθάνε να καταλάβει αρκετά πράγματα και να δουλέψει πάνω σε αυτά για να γίνει καλύτερος.

Mazepin
Nikita Mazepin, Grand Prix of Austria

Όλοι έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν ότι θέλουν και μπορεί να είναι σωστοί με αυτό. Αλλά είμαι αρκετά σίγουρος πως αυτό το γεγονός έχει μεγάλο αντίκτυπο. Έχει μεγάλο αντίκτυπο επειδή μεταβάλει την ανακατανομή του βάρους, το οποίο με την σειρά του μεταβάλει το σεταπ το οποίο εφαρμόζεις στο μονοθέσιο. Οπότε υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, εάν το αναλύσουμε από μηχανικής απόψεως“.

Ωστόσο, θα έλεγα πως, βλέποντας την γενική εικόνα, αυτό δεν μπορείς να πεις ότι είναι μη αποδεκτό. Απλά μου κάνει την ζωή λίγο πιο δύσκολη. Όμως έχω μια πολύ καλή ομάδα μηχανικών, η οποία με βοηθάει στην πρώτη μου χρονιά, ώστε να καταλάβω κάποια πράγματα και να δουλέψω καλύτερα, πάνω σε αυτά“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS