Mazepin – Δεν έχω οδηγήσει πιο δύσκολο μονοθέσιο από αεροδυναμικής άποψης

RED BULL RING, AUSTRIA – JULY 02: Nikita Mazepin, Haas VF-21 during the Austrian GP at Red Bull Ring on Friday July 02, 2021 in Spielberg, Austria. (Photo by Zak Mauger / LAT Images)

Ο Nikita Mazepin δήλωσε ο ίδιος τα έχει χαμένα με το set up του μονοθεσίου της Haas και είπε επίσης πως είναι ένα πιο δύσκολα αεροδυναμικά πακέτα που έχει οδηγήσει.

Την Πέμπτη ο Mazepin είπε πως η διαφορά βάρους ανάμεσα στο μονοθέσιο του και σε εκείνο του Mick Schumacher έχει μεγάλο αντίκτυπο και πως ο ίδιος περιμένει καινούργιο σασί για το μονοθέσιο του.

Στo Grand Prix της Στυρίας ο Nikita Mazepin δοκίμασε αρκετά διαφορετικά στησίματα πάνω στην VF-21. Ωστόσο κανένα από αυτά δε δούλεψε. Ο Μazepin αναγκάστηκε να επιστρέψει στο βασικό στήσιμο, για την μάχη των κατατακτηρίων δοκιμών.

Μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Αυστρίας ο Mazepin παραδέχτηκε πως είναι εκνευριστικό να δουλεύει κάποιος με τα ακραία στησίματα πάνω στο μονοθέσιο του.

Μπορώ να πω πως δεν έχω οδηγήσει πιο δύσκολο μονοθέσιο από αεροδυναμικής άποψης. Έχοντας έρθει από τις μικρότερες κατηγορίες ξέρω πως περισσότερη αεροδυναμική ισορροπία, σημαίνει περισσότερη υπερστροφή. Όμως στη F1 δεν σημαίνει αυτό. Στη F1 αυτό σημαίνει πως δίνει διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας στα ελαστικά, κατά τη διάρκεια του γύρου και επίσης επηρεάζει την προθέρμανση των ελαστικών“.

Και το θέμα με τα διαφορετικά στησίματα είναι πως δεν βγάζουν πραγματικά νόημα, ως προς το τι feedback προσφέρουν. Επομένως τα έχω εντελώς χαμένα“.

Mazepin
Nikita Mazepin εν δράσει στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix της Αυστρίας
Ο Mazepin σήμερα τερμάτισε στην 20η θέση, τόσο στο FP1, όσο και στο FP2, όντας πιο αργός από τον ομόσταυλό του στη Haas, Mick Schumacher.

Σίγουρα χρειάζομαι μερικά μαθήματα μηχανολογίας. Πάντα πήγαινα με την προσέγγιση πως ο οδηγός κάνει τη δουλειά του, όπως το ίδιο κάνουν και οι μηχανικοί. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή, νομίζω πως μιλάμε διαφορετική γλώσσα. Πρέπει να μελετήσω για να καταλάβω το πως πρέπει να συμβουλεύσω την ομάδα, προκειμένου το μονοθέσιο να γίνει καλύτερο. Και πρέπει να το κάνω, διότι πιστεύω πως ο τρόπος που λειτουργεί η Haas, τώρα, δεν είναι και ο καλύτερος“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts