Ο Max Verstappen, ενώ δήλωσε χαρούμενος που κατέκτησε την pole position, δεν παρέλειψε να τονίσει πως ο αγώνας δεν είναι τόσο απλός και η δυσκολία στα προσπεράσματα συνεχίζει να υπάρχει.
Ωστόσο, ο Max Verstappen ανέφερε ένα ‘διπλό ανέβασμα’ στην έξοδο της στροφής 3, το οποίο του στοίχησε 2 δέκατα, όπως λέει, ενώ δήλωσε πως δεν είχε επίγνωση του προβλήματος του DRS.
Εν αντιθέσει, ο Christian Horner, δήλωσε πως το πρόβλημα του DRS στοίχισε 1 με 1.5 δέκατο στον Ολλανδό.
Παρ’ όλα αυτά, ο επικεφαλής των ‘κόκκινων ταύρων’ δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήρια στον πιλότο του που απέδωσε υπό τέτοια πίεση και κατέκτησε την pole position.
O Max Verstappen δήλωσε πως ενώ είναι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, ο αγώνας δεν θα είναι τόσο εύκολος, ενώ ανέφερε και ότι αναμένει εκτεταμένη καταπόνηση στα ελαστικά.
“Το κοινό είναι απίστευτο και σήμερα το απόλαυσα πολύ.”
“Το μονοθέσιο ήταν πραγματικά ωραίο στην οδήγηση και αυτή η πίστα, όταν καταναλωθεί το πολύ καύσιμο, είναι πολύ ωραία.”
“Σήμερα ήταν ένα καλό βήμα προόδου, συγκρητικά με εχτές.”
“Πολύ χαρούμενος συνολικά και το πως κύλησε σήμερα, κανένα σοβαρό πρόβλημα οπότε είμαι χαρούμενος γι αυτό.”
“Παραμένει δύσκολο να προσπεράσεις εδώ, ακόμα και στις κατατακτήριες όλοι προσπαθούσαν να βρουν κάποιο κενό [εννοεί καθαρή πίστα], όχι όπως σε άλλες πίστες όπου όλοι προσπαθούν να πάρουν το slipstream.”
“Πραγματικά πιστεύω ότι θα είναι δύσκολα, όμως επίσης είναι και αρκετά επίπονο για τα ελαστικά με όλες τις στροφές υψηλών ταχυτήτων, οπότε δεν είναι τόσο απλός αγώνας, έχει πολλούς γύρους, όμως φυσικά, είναι σημαντικό να είμαστε μπροστά (στην pole position).”
Όσον αφορά το DRS του Max Verstappen, το οποίο παρέμεινε κλειστό, όταν ο Ολλανδός τελείωνε τον γύρο του, σε ερώτηση του Motorsport για το αν αυτό ήταν επειτηδευμένο, ο Max Verstappen δήλωσε πως δεν γνώριζε σχετικά, ενώ ανέφερε ένα ‘διπλό ανέβασμα’ που του στοίχησε, όπως είπε, 0.2 δευτερόλεπτα.
“Όντως; Δεν ξέρω.”
“Στην έξοδο της στροφής 3, το οδόστρωμα ήταν αρκετά ανώμαλο, και ανέβασα δύο ταχύτητες.”
“Οπότε, ήμουν 2 δέκατα πιο αργός στον γύρο μου και έχασα περίπου 1.5 δέκατο μέχρι την στροφή 7.”
“Επίσης, χρησιμοποιείς περισσότερη ενέργεια, επειδή έχει μία ταχύτητα μεγαλύτερη από ότι πρέπει στο κιβώτιο.”
“Οπότε μειώθηκε και η απόδοση του κινητήρα*.”
“Δεν ξέρω, πρέπει να δω.”
Ο Christian Horner τοποθετήθηκε με την σειρά του για τον χρόνο που έχασε ο Max Verstappen με όσα συνέβησαν, αποτιμώντας τον χαμένο χρόνο στο 1 με 1.5 δέκατο.
“Είδαμε έλλειψη ταχύτητας στην ευθεία και φαίνεται πως το DRS δεν άνοιξε σωστά.”
“Οπότε, πιθανότατα έχασε 1 με 1.5 δέκατο.”
“Όμως καταπληκτική απόδοση από εκείνον κάτω από τεράστια πίεση.”
“Πραγματικά χαρούμενος με αυτό.”
*engine derating = Ο όρος αυτός στην μηχανική περιγράφει την μείωση της απόδοσης μία μηχανής, λόγω ακατάλληλων συνθηκών λειτουργίας ή εσκεμμένα για να αποφευχθεί πιθανή ζημιά ή να επεκταθεί η ζωή της.
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord, Twitter.