M. Verstappen : “Δεν έχουμε καθόλου πρόσφυση”

Ο Max Verstappen και η Red Bull αντιμετώπισαν πολλές δυσκολίες σε αυτήν την πρώτη μέρα δοκιμαστικών στο Las Vegas. Αδιαμφισβήτητη απόδειξη είναι η 17η θέση του Ολλανδού στα ελεύθερα δοκιμαστικά 2, με τον ίδιο να χαρακτηρίζει την απόδοση σε έναν γύρο της Red Bull “αρκετά μακριά” απ’όσο θα έπρεπε να είναι.

Ο Max Verstappen έκανε προσπάθεια να μειώσει τον χρόνο του φορώντας μαλακή γόμα λίγο πριν το συμβάν του Alex Albon, στο 2ο σκέλος δοκιμαστικών, προκαλέσει την διακοπή του. Ο Ολλανδός δεν κατάφερε να καλυτερέψει τον χρόνο του από εκείνη την στιγμή καταλήγοντας 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton που τερμάτισε πρώτος.

Ερωτηθείς για την κακή επίδοση της Red Bull, και γενικώς για την πρώτη μέρα του αγωνιστικού ΣΚ, ο Verstappen είπε : “Ναι… γλίστραγε. Πιστεύω πώς είχαμε μεγάλη δυσκολία στο να ζεστάνουμε τα ελαστικά, για επίδοση σε έναν γύρο συγκεκριμένα.”

“Το μεγάλο stint που κάναμε νομίζω μας ταίριαξε καλύτερα και μας έκανε περισσότερο ανταγωνιστικούς, αλλά ακόμα κι εκεί πιστεύω μπορούμε να βελτιωθούμε. Η απόδοσή μας σε έναν γύρο είναι αρκετά μακριά.”

“Βέβαια, έχουμε ιδιαίτερες συνθήκες εδώ και έχουμε πολύ κρύο. Αλλά στη τελική, είναι το ίδιο για όλους, οπότε πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τί κάνουμε λάθος αυτή τη στιγμή.”

“Για μένα, είναι κατά πλειοψηφία ένα πρόβλημα προερχόμενο από τα ελαστικά. Η ισορροπία του μονοθεσίου δεν είναι τόσο κακή, πιστεύω, είναι ότι δεν έχουμε πρόσφυση – είναι σαν να οδηγούμε σε πάγο αυτή τη στιγμή.”

Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Red Bull φαίνονται να ευθύνονται στο μέγεθος της πίσω αεροτομής που διαθέτει το μονοθέσιό της.

Το πολύ μεγάλο μέγεθός της, όπως φαίνεται, δημιουργεί υπερβολική κάθετη δύναμη και τα πίσω ελαστικά δεν ακολουθούν τον ‘ρυθμό’ προκαλώντας επιπλέον προβλήματα πρόσφυσης. Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, παραδέχτηκε πως η ομάδα δεν είχε την δυνατότητα να φέρει νέα ανταλλακτικά, και άρα θα έπρεπε να κάνει τα τωρινά να δουλέψουν οπωσδήποτε.

“Έχουμε πολλή μεγάλη αεροτομή, και δεν έχουμε δυστυχώς άλλη πιο μικρή στο πρόγραμμά μας”, δήλωσε. “Πρέπει τώρα να βρεθεί η σωστή ισορροπία, διότι μόλις πιέσουμε για δύο ή τρεις γύρους, πιστεύω πώς μπορούμε να κρατήσουμε τον ρυθμό μακροπρόθεσμα.[…]”

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts