Matton- “Εμπλοκή νέου κατασκευαστή μόνο μετά το 2023”

Ο rally director της FIA, Yves Matton, υποστήριξε ότι οι νέοι κανονισμοί, που θα εισαχθούν το 2022, μπορούν να προσελκύσουν νέο κατασκευαστή μετά το 2023.

Η Toyota κι η Citroën ήταν οι τελευταίοι κατασκευαστές, οι οποίοι ενεπλάκησαν με το WRC, όταν αποφάσισαν να δηλώσουν συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2017. Ωστόσο, ο γαλλικός κολοσσός αποφάσισε να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα στα τέλη του 2019.

Ένας από τους λόγους, για τους οποίους αποφασίστηκαν οι νέοι υβριδικοί κανονισμοί του 2022 ήταν το γεγονός ότι με αυτούς τους κανονισμούς το WRC θα μπορούσε να προσελκύσει περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο Matton ευελπιστεί ότι οι νέες αλλαγές θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον ενός νέου κατασκευαστή.

“Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του επόμενου κύκλου εγκρίσεων θα έχουμε έναν νέο κατασκευαστή. Έχουμε κάποιες πιθανότητες, για να γίνει αυτό νωρίτερα, αλλά πρέπει να σας πω ότι ο COVID-19 δεν βοηθάει την προσπάθεια μας να προσελκύσουμε κάποιον νέο κατασκευαστή,” ανέφερε ο Matton στο DirtFish.

“Ωστόσο, πιστεύω ότι είμαστε σε θέση να προσελκύσουμε κάποιον κατασκευαστή, όχι, όμως, το 2022.”

Με την Hyundai να εμφανίζεται δύσπιστη σχετικά με τους νέους κανονισμούς, είναι ορατός πλέον ο κίνδυνος το Πρωτάθλημα του 2022 να περιλαμβάνει ένα μόνο εργοστάσιο, την Toyota. Παρά το γεγονός ότι Ford και M-Sport δουλεύουν μαζί, προκειμένου να κατασκευάσουν ένα πολύ αποδοτικό αυτοκίνητο για το 2022, γίνεται κατανοητό ότι η Ford δεν επιθυμεί να επιστρέψει στο WRC με εργοστασιακή συμμετοχή.

Τα τελευταία 24 χρόνια, ο υψηλότερος αριθμός κατασκευαστών που έχει υπάρξει είναι 7, μεταξύ του 1999 και του 2002. Συνολικά 12 αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εμπλακεί με το WRC από το 1997 μέχρι σήμερα.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts