Masi – “Ο Norris μπορούσε να λάβει βαρύτερη ποινή”

Ο Michael Masi δήλωσε πως οι αγωνοδίκες μπορούσαν να δώσουν βαρύτερη ποινή στον Lando Norris, μετά το συμβάν στο Q1 στο Μπακού.

Michael Masi – race director της FIA:

Από τα καρτ έως και τη F1, όταν μια κόκκινη σημαία εμφανίζεται, η έννοια αυτού είναι ξεκάθαρη. Κόψε ταχύτητα και έλα αμέσως στα pits. Οπότε δεν υπάρχει καμία ασάφεια από ένα άτομο έξι χρονών, ο οποίος τρέχει για πρώτη φορά στα καρτ, έως και εκείνον που τρέχει στη Formula 1. Αυτό είναι σε αρμονία σε όλες τους αγώνες“, ανέφερε χαρακτηριστικά ο race director της FIA, Michael Masi.

Ο team principal της McLaren, Andreas Seidl μοιράστηκε την δυσαρέσκεια, για την ποινή που δέχθηκε ο Βρετανός που τον έριξε από την 6η στην 9η θέση. Ο Seidl δήλωσε πως πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στους κανόνες.

Masi
Lando Norris, McLaren MCL35M above

Andreas Seidl – team principal της McLaren Racing:

Είναι απογοητευτικό το να μην έχεις την δυνατότητα να λάβεις μια επίπληξη για παράδειγμα, στην περίπτωση που πρέπει να υπάρξει μια ποινή. Αλλά στο τέλος, αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν έχει πλέον νόημα να σπαταλάς τόση ενέργεια πάνω σε αυτό“.

Οι αγωνοδίκες του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν είχαν αποφασίσει αρχικά να δώσουν ποινή 5 θέσεων στον Lando Norris. Ωστόσο οι ποινή μειώθηκε στις 3 θέσεις, διότι ο 21χρονός οδηγός της McLaren βρισκόταν πολύ κοντά στην είσοδο του pitlane. Αυτό του έδινε πολύ λίγο χρόνο αντίδρασης, προκειμένου να μπει στα pit.

Ο Masi δήλωσε ότι τα ελαφρυντικά εφαρμόστηκαν σωστά, όμως οι αγωνοδίκες θεωρήσαν πως η ποινή 3 θέσεων ήταν η κατάλληλη.

Όσον αφορά τους βαθμούς ποινής στη superlicense και την ποινή την ίδια, προφανώς οι αγωνοδίκες μπορούν να εφαρμόσουν το οτιδήποτε, οι οποίοι θεωρούν πως είναι κατάλληλο σε κάθε περιστατικό. Ναι, χρησιμοποιούν μια κατευθυντήρια γραμμή. Αλλά σε αυτή την περίπτωση είδαν πως ήταν σκόπιμο να μην χρησιμοποιήσουν αυτά που λένε οι κατευθυντήριες γραμμές, εξαιτίας των ελαφρυντικών περιστάσεων, κάτι στο οποίο θα έβγαζε μια αυστηρότερη ποινή. Παρόλα αυτά, όσον αφορά την ποινή με βαθμούς στη superlicense θεώρησαν πως ήταν η κατάλληλη, καθώς υπήρξε παραβίαση της κόκκινης σημαίας“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS