Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Michael Masi, εξήγησε γιατί ο Sebastian Vettel πήρε πέντε θέσεις ποινή για το Bahrain GP για το συμβάν με τις κίτρινες σημαίες στο Q1.
Το πρώτο τριήμερο του Sebastian Vettel με την Aston Martin δεν κύλησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο Γερμανός αποκλείστηκε από το Q2, ενώ στον αγώνα βρέθηκε στην 15η θέση, καθώς έκανε λάθος κι έπεσε πάνω στον Ocon, με αποτέλεσμα να πάρει ποινή δέκα δευτερολέπτων.
Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η μόνη ποινή που πήρε ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής το τριήμερο του αγώνα. Κατά την διάρκεια του τελευταίου λεπτού του Q1, o Nikita Mazepin έκανε τετακέ στην στροφή 1, καταστρέφοντας τον γύρο τόσο του Vettel όσο και του Bottas. Ο Φιλανδός παράτησε τον γύρο του, ενώ ο Γερμανός, παρ’ ότι έχασε πολύτιμο χρόνο, συνέχισε τον γύρο του, για να τερματίσει 18ος.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Michael Masi, εξήγησε γιατί ήταν αξιόποινη η πράξη του Vettel να μην αφήσει τον γύρο του και να συνεχίσει την προσπάθειά του για είσοδο στο Q2.
“Στην περίπτωση του Sebastian (Vettel) βγήκε διπλή κίτρινη σημαία, όχι μονή. Κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό σημείο. Όταν βγαίνει διπλή κίτρινη σημαία, υπάρχουν δύο περιπτώσεις, ας τις αποκαλέσουμε έτσι, σύμφωνα με τις σημειώσεις του αγωνιστικού διευθυντή.”
“Η πρώτη είναι ο οδηγός να εγκαταλείψει τον γύρο του και να κατευθυνθεί προς τα pit κι η άλλη είναι να μην γράψει κάποιον αξιοσημείωτο χρόνο.”
O Michael Masi έφερε το παράδειγμα της αντίδρασης του Bottas, για να αιτιολογήσει την ποινή πέντε θέσεων στον Vettel.
“O Valtteri (Bottas) ήταν το άλλο μονοθέσιο που βρισκόταν σε αυτή την περιοχή κι οι αγωνοδίκες είδαν την αντίδρασή του. Ο Vallteri εγκατέλειψε τον γύρο του, ενώ ο Sebastian (Vettel) τον συνέχισε και απ’ ότι θυμάμαι ήταν ένα δέκατο αργότερος από τον προηγούμενο χρόνο του.”
“Αυτός ο χρόνος, λοιπόν, είναι ένας αξιοσημείωτος χρόνος κι ως εκ τούτου επιβλήθηκε ποινή θέσεων. Ειδικά για τις διπλές κίτρινες σημαίες κι αυτό έρχεται σε συμφωνία με ότι είπαμε την περσινή χρονιά στους οδηγούς και το υπενθυμίσαμε στην συνάντηση των οδηγών την φετινή χρονιά. Οι σημαίες ασφάλειας κι ειδικά οι κίτρινες σημαίες θα είναι κάτι που θα ελέγχεται με συνέπεια.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.