Marko – “Οι επιδόσεις της Honda δεν είναι ίδιες με του 2021”

Η σεζόν 2022 της Formula 1 θα περιλαμβάνει ένα νέο μείγμα καυσίμου, το Ε10, που αναμένεται να μειώσει την ισχύ που απολαμβάνουν οι κινητήρες, με τον Helmut Marko να παραδέχεται ότι η Honda δεν έχει ακόμη ανακτήσει τη χαμένη ισχύ. 

Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί και τα ελαστικά 18″ δεν είναι οι μόνες αλλαγές που εισάγονται στην F1 για την επερχόμενη σεζόν, με ένα νέο μείγμα καυσίμου να εισάγεται ως μέρος της προσπάθειας του αθλήματος για βιωσιμότητα. Το νέο μείγμα καυσίμου, που ονομάζεται E10, θα έχει αναλογία 90% ορυκτών καυσίμων και 10% αιθανόλης και θα αντικαταστήσει το μείγμα E5 που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. 

Παρά το γεγονός ότι το E10 αποτελεί ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τη βιωσιμότητα, σημαίνει ένα βήμα προς τα πίσω όσον αφορά την ισχύ, καθώς έχει υπολογιστεί ότι θα επιφέρει απώλεια περίπου 20 ίππων στα επίπεδα ισχύος του κινητήρα εσωτερικής καύσης για τα αυτοκίνητα της F1 το 2022. 

Η Honda, η οποία οδήγησε τον Max Verstappen στον παρθενικό του τίτλο στην F1 το 2021, ανακοίνωσε ότι δεν θα παραμείνει στην F1 από το 2022 και μετά, με τη Red Bull να αντιδρά με τη δημιουργία της δικής της επιχείρησης κινητήρων με την ονομασία “Red Bull Powertrains”. 

Η Ιαπωνική εταιρεία, ωστόσο, εξακολουθεί να βοηθά τη Red Bull με τον κινητήρα του 2022 και αναμένεται να παραμείνει σε συμβουλευτικό/συμβουλευτικό ρόλο στο μεσοπρόθεσμο μέλλον με την ομάδα του Milton Keynes, μέχρι η ομάδα να είναι έτοιμη να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του τμήματος της μονάδας ισχύος των δραστηριοτήτων της ή μέχρι να βρει νέο συνεργάτη, με τις πληροφορίες να τη συνδέουν με μια μελλοντική συνεργασία με την Porsche. 

Μια αναφορά του Motorsport Italy υποστηρίζει ότι η Ferrari, σε συνεργασία με τον συνεργάτη της σε καύσιμα Shell, έχει ήδη καταφέρει να ανακτήσει τη χαμένη ισχύ. 

Δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τη Honda, η οποία εξακολουθεί να εργάζεται για την ανάκτηση της χαμένης ισχύος, κάτι που επιβεβαίωσε ο σύμβουλος της Red Bull Dr. Helmut Marko στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Auto Motor und Sport για την προεπισκόπηση της επερχόμενης σεζόν της F1. 
 
“Η Honda εργάζεται μαζικά για να προσαρμοστεί”, αποκάλυψε. “Αυτό που ακούω είναι θετικό. Όμως οι επιδόσεις δεν είναι ακόμα οι ίδιες με αυτές του 2021, αλλά γενικά θα πρέπει να περιμένετε να δείτε πώς θα φαίνεται σε αγωνιστικό εξοπλισμό” 

Με τον Verstappen της Red Bull να κερδίζει τον Lewis Hamilton της Mercedes για το στέμμα των οδηγών της F1 το 2021, μετά από μια πικρή και αμφιλεγόμενη μάχη που κράτησε όλη τη σεζόν μεταξύ των δύο άσων και των αντίστοιχων ομάδων τους, ο Marko έθεσε ως στόχο το 2022. 
Honda
ABU DHABI, UNITED ARAB EMIRATES – DECEMBER 12: Race winner and 2021 F1 World Drivers Champion Max Verstappen of Netherlands and Red Bull Racing celebrates with Masashi Yamamoto of Honda in parc ferme during the F1 Grand Prix of Abu Dhabi at Yas Marina Circuit on December 12, 2021 in Abu Dhabi, United Arab Emirates. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202112120399 // Usage for editorial use only //

“Ο δηλωμένος στόχος είναι ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλήματος”, επέμεινε, ενώ παραδέχτηκε ότι: “Με μια τόσο μεγάλη αλλαγή των κανονισμών, δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος. 
 
“Η Mercedes και εμείς έχουμε τις δυνατότητες, τους ανθρώπους και τη συνέχεια. Αυτό και πάλι μιλάει για μια μονομαχία στο υψηλότερο επίπεδο. Ειδικά από τη στιγμή που με τον Hamilton και τον Verstappen, κανένας άλλος οδηγός δεν έρχεται”, δήλωσε ο Αυστριακός, επιλέγοντας τους δύο κορυφαίους οδηγούς του αυτή τη στιγμή στην F1. 

“Το κοντινότερο πράγμα που μπορεί να συμβαδίσει είναι ο Norris”, τόνισε. “Ο Leclerc απογοητεύτηκε από τον Sainz, για να το πω έτσι. Ο Russell θα αποτελέσει σίγουρα μεγαλύτερη πρόκληση για τον Hamilton. Μόνο ρητορικά και πολιτικά, επειδή είναι επίσης Άγγλος. Είναι ένας απίστευτα γρήγορος οδηγός στις κατατακτήριες δοκιμές. 
 
“Στον αγώνα, ωστόσο, η διαφορά από τον Latifi δεν ήταν πλέον τόσο μεγάλη. Εκεί πρέπει πρώτα να αποδείξει ο Russell την αξία του”, προειδοποίησε ο Marko. 
 
Με τα νέα μονοθέσια να αναμένεται να είναι πιο δύσκολα στην οδήγηση, ο 78χρονος από το Γκρατς δεν ανησυχεί για το πώς θα τα πάει ο αστέρας του, λέγοντας: “Ο Max δεν χρειάζεται χρόνο εκκίνησης. Είναι πάντα γρήγορος αμέσως” 

Όσον αφορά την RB18, τον διεκδικητή της Red Bull για το 2022, ο Marko αποκάλυψε ότι βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος, παρά το γεγονός ότι ο τεχνικός γκουρού της ομάδας Adrian Newey είναι διάσημος για την προώθηση της εξέλιξης μέχρι την τελευταία στιγμή, γεγονός που μερικές φορές ασκεί πίεση στο προσωπικό παραγωγής της ομάδας. 
 
“Τουλάχιστον δεν μου δόθηκε καμία πληροφορία για το αντίθετο”, ήταν ανένδοτος. “Η εργασία γίνεται όλο το εικοσιτετράωρο. 
 
“Οι Άγγλοι δεν είναι άνθρωποι των διακοπών. Ξέρουν μόνο την Boxing Day”, κατέληξε, αναφερόμενος στην αργία της 26ης Δεκεμβρίου, μετά τα Χριστούγεννα στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS