Ο Helmut Marko άσκησε ήδη πίεση πάνω στον Ricciardo μετά από δύσκολο, για την Visa Cash App RB, Grand Prix Σαουδικής Αραβίας 2024 της Formula 1.
Με τις τελικές θέσεις της ομάδας στον αγώνα του GP Σαουδικής Αραβίας να είναι η 15η και η 16η θέση, η VCARB έζησε έναν δεύτερο συνεχόμενο αγωνιστικό ΣΚ εκτός βαθμών σε αυτήν την έναρξη της σεζόν 2024 της F1. Ο καιρός που πολλοί ήλπιζαν, φοβόντουσαν ή έλεγαν για ένα μεγάλο βήμα μπροστά που θα έκανε η ομάδα, με βάση την πιο στενή τεχνική συνεργασία με την Red Bull, είναι πλέον μακριά.
Πέρα από την κατάσταση της ομάδας, η δυναμική μεταξύ των οδηγών είναι αυτό που τραβάει όλα τα βλέμματα διότι στην ‘αδερφική’ ομάδα, την Red Bull, το συμβόλαιο του Sergio Perez λήγει στο τέλος του έτους και ο Daniel Ricciardo φαίνεται να είναι ένας από τους υποψηφίους για την πιθανή αντικατάστασή του. Η δύσκολη για την ομάδα έναρξη της χρονιάς δεν βοηθάει στο να μπει στο φως ο Αυστραλός, εκείνος που, για την ώρα, δεν έδειξε ανωτερότητα πάνω στον Yuki Tsunoda.
Ο Ricciardo θα πρέπει σύντομα να βρει λύσεις.
Αντίθετα, στην δοκιμασία των κατατακτήριων δοκιμών, ο Ιάπωνας με την 11η θέση του στο Sakhir πριν να καταφέρει να μπει στο Q3 στη Jeddah, ενώ ο Ricciardo ήταν και στις δύο περιπτώσεις εγκλωβισμένος στην 14η θέση. Στο Μπαχρέιν, θυελλώδες επεισόδιο μεταξύ των δύο ταρακούνησε την VCARB, λόγω διαφορετικής στρατηγικής στο τέλος του GP. Στην Σαουδική Αραβία, ο Tsunoda ήταν συνέχεια μπροστά από τον συναθλητή του, ακόμη κι αν ο Ricciardo δεν βοηθήθηκε από ένα κακό pit-stop κάτω από συνθήκες αυτοκίνητου ασφαλείας, που τον έστειλε στις τελευταίες θέσεις την στιγμή της επανεκκίνησης ενώ βρισκόταν πίσω από τον Hulkenberg. Ο Ricciardo πέρασε την γραμμή τερματισμού έπειτα από τετ-α-κε στις πρώτες στροφές της πίστας.
Όπως και να’χει, με τον χαρακτηριστικό του τρόπο, ο Helmut Marko, ο οποίος καθοδηγεί την Red Bull, δεν περίμενε πολύ για να ασκήσει πίεση για τον 8 φορές νικητή αγώνων.
“Για τον Yuki όπως και για τον Daniel, η πρόκληση είναι μεγάλη φέτος”, υπενθύμισε ο Αυστριακός. “Η επίδοση του Yuki στις κατατακτήριες ήταν πολλή καλή, και ο Ricciardo θα πρέπει σύντομα να βρει λύσεις.”
“Από που ν’αρχίσω; Στις κατατακτήριες, ο Tsunoda τουλάχιστον είναι πολύ καλός, μετά βρίσκονται εντός βαθμών στο πρώτο stint, για να πέφτουν συνέχεια στη κατάταξη έπειτα. Δεν μπορούν να κρατήσουν τον ρυθμό σε βάθος χρόνου. Μήπως χρησιμοποιούν πολύ τα ελαστικά ή μήπως είναι κάτι άλλο; Πρέπει να το ανακαλύψουμε.”
Σάββατο βράδυ, στο τέλος του Grand Prix, ο Ricciardo είχε θέσει μία μοιρολάτρης αξιολόγηση του αγώνα και των επιδόσεων της ομάδας: “Όλα δεν λειτουργούν στο 100%, πολύ απλά. Ειλικρινά, βλέπουμε ελαττώματα στο μονοθέσιο. Οπότε πρέπει να λυθεί αυτό πριν την επόμενη δοκιμασία. Ο αγώνας από μόνος του, το Safety Car, όλοι σταμάτησαν και εμείς είχαμε ένα πολύ αργό pit-stop. Δεν ξέρω αν το έδειξαν [στη τηλεόραση], αλλά ήταν αργό. Και έπειτα, είμασταν σε αυτό το τραινάκι.”
“Στο τέλος, σιγουρεύτηκα να κάνω κι εγώ ένα λάθος, έκανα ένα τετ-α-κε στη στροφή 1… Δεν ήθελα να νοιώθει μόνη η ομάδα”, αστειεύτηκε ο Ricciardo, πριν να προσθέσει: “Ναι, ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Αλλά ο λόγος που μένω αισιόδοξος, είναι επειδή ξέρω ότι κάναμε λάθη σε κάποια πράγματα. Με καλό μονοθέσιο και με λυμένα τα προβλήματα, γνωρίζω ότι μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα.”
“[Ήταν] τρεις δύσκολες μέρες, αλλά δεν θέλω να μας στερήσει εμπιστοσύνη. Δεν είναι η αρχή [της σεζόν] που θέλαμε, αλλά είναι μόνο ο δεύτερος αγώνας, και ο επόμενος είναι στην Μελβούρνη. Οπότε ναι, όλοι θα πιέσουν για να πάνε καλά τα πράγματα και να έχουμε ένα καλό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.