Λήξη του Κινεζικού GP με τριπλό αποκλεισμό!

Με τριπλό αποκλεισμό ολοκληρώθηκε ο αγώνας στην Σαγκάη για τον Pierre Gasly, Charles Leclerc και Lewis Hamilton!

Η καρό σημαία να βρήκε τον Μονεγάσκο στην 5η και τον Γάλλο Gasly στην 11η θέση, παρόλα αυτά οι αγωνοδίκες εντόπισαν ατόπημα με παραβιάσεις του Άρθρου 4.1 των Τεχνικών Κανονισμών σε τμήμα που σχετίζεται με το βάρος των μονοθεσίων.

Σε μια αναφορά του τεχνικού αντιπροσώπου της FIA F1 Jo Bauer, αποκαλύφθηκε ότι το μονοθέσιο του Leclerc ζύγιζε ακριβώς 800 κιλά μετά την επιστροφή του στα pit – την ώρα που το ελάχιστο βάρος όπου απαιτείται σύμφωνα με τους κανονισμούς.

Δεδομένου ότι η μπροστινή πτέρυγα του Leclerc υπέστη ζημιά στην πρώιμη επαφή με τον συμπαίκτη του, Lewis Hamilton, το μονοθέσιο του ζυγίστηκε εκ νέου με την ανακτημένη τελική πλάκα και στη συνέχεια μια επίσημη εφεδρική μπροστινή πτέρυγα, αυξάνοντας το συνολικό βάρος στα 800,5 κιλά.

Ωστόσο, όταν το καύσιμο αποστραγγίστηκε από το αυτοκίνητο, με δύο λίτρα να αφαιρεθούν σύμφωνα με τη διαδικασία αποστράγγισης που υποβλήθηκε από τη Ferrari, έπεσε στα 799 κιλά – ακριβώς κάτω από το ελαχιστο απαιτούμενο.

Αντίστοιχα το αυτοκίνητο του Gasly έφτασε επίσης στα 800 κιλά κατά τον αρχικό έλεγχο βάρους, μέχρι να πραγματοποιηθεί έλεγχος μάζας καυσίμου και να αφαιρεθεί 1,1 κιλό καυσίμου, και πάλι σύμφωνα με τη διαδικασία αποστράγγισης που υποβλήθηκε για την Alpine, όπου σημειώθηκε το βάρος στα 799 κιλά.

Διπλά δύσκολα, όμως, τα πράγματα για την ιταλική ομάδα αφού ακολούθησε απόφαση για αποκλεισμό και του επτάκης πρωταθλητή Hamilton καθώς εντοπίστηκε παράβαση στο σύστημα ολίσθησης. Συγκεκριμένα το πίσω μπλοκ ολίσθησης της SF-25 βρέθηκε να είναι κάτω από το ελάχιστο πάχος που απαιτείται από τους τεχνικούς κανονισμούς.

Το χρονικό της “ατυχίας” ξεκίνησε από τον 1ο γύρο με τον Hamilton να έρχεται σε επαφή με τον ομόσταβλό του, γεγονός που δυσκόλεψε τον Lewis να κρατήσει ρυθμό κατά την διάρκεια του αγώνα.

Μετά τον αγώνα, η αναφορά ενός Τεχνικού Εκπροσώπου παρουσίαζε ότι, όταν ελέγχθηκε η φθορά της ολίσθησης του μονοθεσίου του, η πίσω πτέρυγα ολίσθησης βρέθηκε κάτω από το ελάχιστο απαιτούμενο πάχος των 9 mm, πράγμα που σημαίνει ότι το θέμα παραπέμφθηκε στους αγωνοδίκες.

Το έγγραφο που δόθηκε στη δημοσιότητα μετά την ακρόαση αναφέρει: “Το συγκρότημα πλάκας του Αυτοκινήτου 44 μετρήθηκε και βρέθηκε ότι είναι 8,6 mm (LHS), 8,6 mm (κεντρική γραμμή αυτοκινήτου) και 8,5 mm (RHS). Αυτό είναι μικρότερο από το ελάχιστο πάχος των 9 mm που καθορίζεται στο Άρθρο 3.5.9 των Τεχνικών Κανονισμών”.

“Κατά την ακρόαση ο εκπρόσωπος της ομάδας επιβεβαίωσε ότι η μέτρηση ήταν σωστή και ότι όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες έγιναν σωστά. Η ομάδα αναγνώρισε επίσης ότι δεν υπήρχαν ελαφρυντικές περιστάσεις και ότι ήταν πραγματικό λάθος της ομάδας”.

Συμπληρώνει εκπρόσωπος της ομάδας: “Οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι το Άρθρο 3.5.9 των Τεχνικών Κανονισμών της FIA Formula 1 έχει παραβιαστεί και επομένως η τυπική ποινή του αποκλεισμού πρέπει να εφαρμόζεται για μια τέτοια παράβαση”.

Αρκετά επεισοδιακά ξεκίνησε λοιπόν αγωνιστική σεζόν για την Formula 1. Ήδη με τους δύο πρώτους αγώνες να προσφέρουν δράση και αγωνία παρά την φανερή κυριαρχία της McLaren και των κινητήρων της Mercedes μέχρι στιγμής…

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να μπείτε και να δείτε το τελευταίο live του F1Racingnews, στο κανάλι μας στο Youtube:

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, TikTok, Discord,Twitter

Total
0
Shares
Related Posts