Το μεγάλο ζήτημα της ΚΤΜ τα προηγούμενα χρόνια ήταν η συνέπεια στα αποτελέσματα. Το σημερινό ‘1-3’ στη Γαλλία, όμως, ίσως κάνει τους Αυστριακούς να αισιοδοξούν πως η απόδοση στη Jerez δεν ήταν απλή παρένθεση. Ψηλά και οι Mooney, εκτός τριημέρου ο R.Fernandez…
‘Μπόλικο’ ανταγωνισμό περιείχε η πρώτη γεύση του αγωνιστικού τριημέρου στο Le Mans. Οι KTM ‘χτύπησαν’ στο φινάλε, με τον Jack Miller να αφήνει ένα δέκατο πίσω τους υπόλοιπους.
Από κοντά και ο Brad Binder, ο οποίος γνωρίζει πόσο κρίσιμες είναι οι επιδόσεις που θα καταγράφει πλέον σε ένα γύρο. Κι αυτό γιατί όσο ψηλότερη είναι η θέση που θα καταλαμβάνει, τόσο περισσότερους πόντους θα διεκδικεί σε Sprint/Αγώνες. Φυσικά αυτό ισχύει για όλους, όμως ο Binder είναι ιδιαίτερα χαρισματικός σε συνθήκες αγώνα και από φέτος μπορεί να το εκμεταλλευτεί.
Νοκ-άουτ ο Fernandez
Η άσχημη είδηση από τις Ελεύθερες Δοκιμές 1 προήλθε από το γκαράζ της Aprilia RNF, στο οποίο έχει πέσει ιδιαίτερη…γκίνια. Η επέμβαση arm-pump στην οποία αναγκάστηκε να υποβληθεί ο Raul Fernandez δεν ‘άφησε’ τον Ισπανό να είναι ανταγωνιστικός στη Γαλλία. Έτσι, η κοινή απόφαση ομάδας/αναβάτη είναι να μη συνεχίσει στα υπόλοιπα sessions.
Εντός δεκάδας για μια ακόμη φορά φέτος βρέθηκαν οι δύο αναβάτες της Mooney VR46. Η ομάδα του ‘Vale’ αποτελεί την μεγάλη έκπληξη της σεζόν, και οι δύο αναβάτες αποδεικνύονται συνεπείς στο ‘ραντεβού’ με τις πρώτες θέσεις.
Επίσης, εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα τους στο πρώτο sector της πίστας, εντός δεκάδας βρέθηκαν και οι εργοστασιακές Aprilia. Vinales & Aleix Espagraro ήταν τέσσερα δέκατα ‘μακριά’ από την KTM του Miller.
Οριακά εντός ο Bagnaia
Στο γκαράζ της Honda υπάρχει ικανοποίηση για την επιστροφή Marquez, όμως ο Ισπανός δεν απέφυγε την πτώση σχεδόν…πέντε λεπτά μόλις μετά την είσοδο του στην πίστα. Ο MM93 δεν κατάφερε για μόλις 27 χιλιοστά να πετύχει τον στόχο του. Ωστόσο, ο Joan Mir έκανε την έκπληξη και έσωσε την παρτίδα για τους Ιάπωνες.
Πολύ κοντά στην πρόκριση βρέθηκε και ο Fabio Quartararo, ο οποίος ψάχνει απεγνωσμένα μια καλή εμφάνιση μπροστά στο κοινό του.
Τέλος, για τη Ducati δεν ήταν μια διαδικασία στην οποία έκανε τη διαφορά όμως και πάλι ο Pecco Bagnaia βρήκε τον τρόπο να εξασφαλίσει την τελευταία θέση που δίνει πρόκριση στο Q2.
Αναλυτικά οι χρόνοι του FP1:
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter