Leclerc: “Του χρόνου θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε για το πρωτάθλημα”

Ο Charles Leclerc λέει ότι η Ferrari δεν μπορεί να αγνοήσει τις συνέπειες της μείωσης απόδοσης στη μέση της σεζόν, εάν θέλει να βελτιωθεί στη Formula 1 για το επόμενο έτος.

Ο Μονεγάσκος οδηγός αξιοποίησε στο έπακρο το δυνατό ξεκίνημα της Ferrari στην προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου για το 2022, καθώς κέρδισε δύο από τα τρία πρώτα γκραν πρι.

Ωστόσο, ο συνδυασμός μιας ανανεωμένης Red Bull, της αναξιοπιστίας του κινητήρα και οι “ενδιαφέρουσες” στρατηγικές κατά την διάρκεια των αγώνων, μαζί με κάποια λάθη οδηγών, εκμηδένισαν γρήγορα τις ελπίδες της Ferrari για τον τίτλο.

Όλα αυτά τα πρόβλημα τονίστηκαν μετά την ανακοίνωση της Ferrari ότι το αφεντικό της ομάδας, Mattia Binotto, θα αποχωρήσει από τη θέση του στο τέλος της χρονιάς.

Ο Leclerc είπε ότι παραμένει αισιόδοξος και σχετικά ικανοποιημένος με την φετινή χρονιά, παρόλο που τελείωσε δεύτερος στο πρωτάθλημα, καθώς η Ferrari είχε κάνει καλή πρόοδο με τον ρυθμό του μονοθεσίου της.

Ωστόσο, είχε επίγνωση ότι η Ferrari έπρεπε να εξετάσει προσεκτικά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε στα μισά της σεζόν.

«Προφανώς, λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό της εξέλιξης σε σχέση με την σεζόν 2021, φέτος ήταν ένα εκπληκτικό βήμα προς τα εμπρός», είπε, μιλώντας πριν από την είδηση ​​της αποχώρησης του Binotto.

«Αλλά προφανώς δεν μπορώ να αγνοήσω τα μισά της σεζόν, που ήταν εξαιρετικά απογοητευτικό»

«Ήμασταν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα με μια μεγάλη διαφορά και καταλήξαμε να μείνουμε πίσω με αρκετούς βαθμούς. Και αυτό ήταν ένα απογοητευτικό κομμάτι της σεζόν».

«Λοιπόν, συνολικά, πρέπει απλώς να δούμε όλα τα λάθη που κάναμε φέτος και να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε για την επόμενη χρονιά».

«Πιστεύω ότι κάναμε πραγματικά μερικά βήματα προς τα εμπρός όσον αφορά τη στρατηγική και τον τρόπο που παίρναμε αποφάσεις πρόσφατα, στους τελευταίους αγώνες».

«Δυστυχώς, δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ο ρυθμός μας δεν είναι τόσο καλός όσο στην αρχή της σεζόν. Αλλά είμαι σίγουρος ότι, όσον αφορά τον ρυθμό, θα καταφέρουμε να πιάσουμε τη Red Bull πίσω την επόμενη χρονιά».

Ο Leclerc υπολόγισε ότι υπάρχουν τρεις βασικοί τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθεί η Ferrari για την επόμενη χρονιά, εάν θέλει να κάνει την πρόοδο που χρειάζεται για να παλέψει για το πρωτάθλημα. Αυτά ήταν η αξιοπιστία, η στρατηγική και η καλύτερη κατανόηση της διαχείρισης των ελαστικών.

«Είναι δύσκολο να τα κατατάξουμε, αλλά η αξιοπιστία ήταν ένα πρόβλημα σε ένα σημείο της σεζόν, για το οποίο πληρώσαμε το τίμημα αργότερα με ποινές», είπε.

«Για την στρατηγική, νομίζω ότι κάναμε πάρα πολλά λάθη σε ένα σημείο της σεζόν, και για την διαχείριση ελαστικών, δεν ήμασταν αρκετά συνεπείς».

«Το Άμπου Ντάμπι ήταν ένας καλός αγώνας, αλλά μερικές φορές έχουμε πολύ κακούς αγώνες και δεν φαίνεται να καταλαβαίνουμε ακόμη πώς να έχουμε συνεχώς καλή διαχείριση ελαστικών».

«Ένιωθα ότι η στρατηγική ήταν σίγουρα καλύτερη στους τελευταίους αγώνες, όπως έλεγα και πριν. Δύσκολο να φανεί γιατί δεν έχουμε τον ρυθμό που είχαμε στην αρχή της χρονιάς αλλά ο τρόπος που επικοινωνούμε, ο τρόπος που παίρνουμε αποφάσεις είναι καλύτερος».

«Φυσικά, υπήρξαν μερικά λάθη, αλλά πιστεύω ότι πήραμε καλύτερες αποφάσεις τις ημέρες του αγώνα. Τα ελαστικά, η στρατηγική και προφανώς η αξιοπιστία που δεν μπορούμε να ξεχάσουμε είναι τα τρία πράγματα στα οποία θα επικεντρωθούμε».

Ο Leclerc κατέστησε επίσης σαφές ότι δεν ήταν ελεύθερος να κατηγορήσει για τα προσωπικά λάθη που του κόστισαν νίκες αυτή τη σεζόν.

«Αν μη τι άλλο, θα μπορούσα να είχα πιέσει λιγότερο σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη Γαλλία», είπε. «Αλλά νομίζω ότι τα πρώτα χρόνια υπήρχε πάντα ένας συγκεκριμένος τομέας στον οποίο εστίαζα γιατί ήξερα ότι ήταν ένα αδύναμο σημείο».

«Νομίζω ότι τώρα, έχουν περάσει αρκετά χρόνια που βρίσκομαι στη Formula 1 και είναι πιο σημαντικό να λαμβάνω τις λεπτομέρειες και να είμαι στο 100% μου όσο πιο συχνά γίνεται».

«Εδώ θα προσπαθήσω να επικεντρωθώ στο επόμενο έτος, να προσπαθήσω να είμαι στο 100%. Και τότε είμαι σίγουρος ότι όποτε είμαι στο 100% μου, είμαι πολύ καλός».

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αναστάσιος Αθανασιάδης

Λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων, αλλά και της Formula 1. Η αγάπη μου για τα μονοθέσια της Formula 1 μετράει από εποχή Schumi. Πάντα με απασχολούσε το τι γίνεται πριν και μετά τους αγώνες και είμαι τυχερός που μου δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία να μοιράζομαι τα ευρήματα μου, με το f1racingnews.gr

F1RACINGNEWS