Leclerc: ”Θέλω να συζητήσω με την ομάδα για τη στρατηγική μας στο Σίλβερστοουν”

Ο Charles Leclerc θέλει να έχει “πλήρη εικόνα” για το πώς εξελίχθηκε το Βρετανικό GP της Formula 1 για τη Ferrari και γιατί η ομάδα έκανε τις επιλογές στρατηγικής που έκανε.

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στα τέλη του αγώνα, η Ferrari κράτησε τον πρωτοπόρο Leclerc στην πίστα με σκληρά ελαστικά, αλλά έβγαλε τον Carlos Sainz για μαλακά ελαστικά.

Ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto επιβεβαίωσε αργότερα ότι η ομάδα δεν ήθελε να διπλασιάσει τα μονοθέσιά της και άφησε τον Leclerc εκτός, καθώς είχε θέση στην πίστα και πιο φρέσκα ελαστικά από τον Sainz.

Ο Leclerc, ο οποίος είχε ζημιά στην μπροστινή πτέρυγα από την εκκίνηση, ήταν εκτεθειμένος στα σκληρά ελαστικά στην επανεκκίνηση. Παρά τη γενναία αμυντική του προσπάθεια έχασε θέσεις από τους Sainz, Sergio Perez και Lewis Hamilton, καθώς έπεσε στην τέταρτη θέση.

Αφού αποβιβάστηκε από το αυτοκίνητό του στο parc ferme, ο Leclerc είχε μια σύντομη συνομιλία με τον Binotto πριν συναντήσει τους δημοσιογράφους.

“Δεν θέλω να το σχολιάσω τώρα, θέλω να το συζητήσω και να έχω πλήρη εικόνα με την ομάδα για το ποιος ήταν ο λόγος”, δήλωσε για την απόφαση να μην μπει στα pit το μονοθέσιό του.

“Προφανώς αισθάνθηκα προσωπικά ότι ήμουν πολύ δυνατός στο πρώτο μέρος του αγώνα και ότι έχασα λίγο χρόνο. Αν αυτό θα άλλαζε το τελικό αποτέλεσμα, δεν νομίζω ότι θα το άλλαζε, αλλά για το μέλλον πρέπει να ελέγχουμε τα πάντα. “

Ερωτηθείς αν είχε πει κάτι στον ασύρματο, απάντησε: “Όχι, γιατί ήταν προφανώς πολύ αργά και η ομάδα είπε να μείνω έξω. Έτσι, δεν μπορώ να μπω, αν δεν έχουμε ευθυγραμμιστεί σε αυτό, και αυτό ήταν όλο”

Ο Leclerc δήλωσε ότι η συνομιλία του μετά τον αγώνα με τον Binotto ήταν “απλά για να προσπαθήσει να μου φτιάξει τη διάθεση” Και πρόσθεσε: “Προσπάθησε, αλλά φυσικά η απογοήτευση είναι μεγάλη για μένα. Ήταν ένας αγώνας σαν τρενάκι του τρόμου. Στον πρώτο γύρο έσπασα την μπροστινή πτέρυγα και μετά πίστευα ότι είχε τελειώσει, υπήρχε αρκετή υποστροφή.

“Στη συνέχεια κατάφερα να παίξω με τα toggles μου και κατάφερα να έχω λίγο πιο δυνατό μπροστινό μέρος. Στη συνέχεια ο ρυθμός επανήλθε και ήμασταν πολύ δυνατοί.

‘’Έτσι η νίκη φαινόταν όλο και πιο πιθανή, άλλα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας αυτό ήταν. Είναι απογοητευτικό”

Ο Leclerc δήλωσε ότι απόλαυσε τη μάχη που έδωσε στις καθυστερήσεις για να διατηρήσει τη θέση του και ιδιαίτερα τη μάχη του με τον Hamilton.

“Δεν ξέρω πόσο το έχετε δει, αλλά ήταν αρκετά στο όριο”, είπε όταν ρωτήθηκε πόσο δύσκολο ήταν να αμυνθεί.

“Και έπρεπε να είμαι στο όριο για να προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου, πράγμα που έκανα. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο από αυτό. Ήταν διασκεδαστικό, αλλά από την άλλη πλευρά είμαι πολύ απογοητευμένος.

“Ήμουν στο όριο, αλλά και πάλι έπρεπε να το κάνω. Στη θέση μου ήμουν με μεταχειρισμένα ελαστικά και όλα αυτά ήταν πολύ δύσκολα, οπότε έπρεπε να χρησιμοποιήσω ό,τι ήταν δυνατόν. Πάντα έλεγχα ότι ο Lewis ήταν λίγο πίσω για να προσπαθήσω να παίξω με τους κανόνες. Προσπάθησα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα.

“Εξακολουθούσα να πιστεύω ότι όλα ήταν δυνατά και τα έδωσα όλα μέχρι το τέλος. Δεν ήταν αρκετό, αλλά παρόλο που ήξερα ότι θα ήταν πολύ, πολύ δύσκολο, πίστευα σε αυτό μέχρι τον τελευταίο γύρο”

Ο Leclerc τόνισε ότι παρά τη δική του απογοήτευση ήταν ευχαριστημένος που είδε τον ομόσταυλό του Sainz να πετυχαίνει την πρώτη του νίκη σε Grand Prix.

“Φυσικά, και νομίζω ότι αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο. Όσο κι αν είμαι απογοητευμένος από την πλευρά μου, δεν νομίζω ότι αυτό θα έπρεπε να είναι ένας τίτλος σε μια καταπληκτική πρώτη νίκη για τον Carlos.

“Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα νομίζω. Κάθε φορά που είσαι παιδί, ονειρεύεσαι αυτή τη στιγμή, και ειδικά με τη Ferrari, γι’ αυτό πρέπει να την απολαύσει. Είναι η μέρα του. Kαι ελπίζω την επόμενη φορά να είναι η δική μου μέρα”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS