Leclerc – “Πρέπει να δουλέψουμε πάνω στο graining”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η Ferrari πλήρωσε το τίμημα για την πίεση στην αρχή του αγώνα και είπε πως θα αγωνιστεί για την νίκη αύριο, εάν λυθεί το πρόβλημα με το graining

Στο Sprint Race ο Charles Leclerc έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει από χθες. Να βρεθεί στην πρώτη θέση. Ο Μονεγάσκος είχε καλύτερη αντίδραση στην εκκίνηση του αγώνα και προσπέρασε τον poleman, Max Verstappen. Έως τον 16ο γύρο ο ίδιος έλεγχε τη διαφορά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, φτάνοντας κοντά στα 2 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο στον 17ο γύρο το graining στα ελαστικά είχε ως αποτέλεσμα να χάσει το πλεονέκτημα που είχε σε όλο τον αγώνα. Παρά την άμυνα που έκανε για έως τον 19ο γύρο, ο Leclerc δέχθηκε την προσπέραση από τον Max Verstappen στον 20ο γύρο. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull έκανε την κίνηση και κέρδισε το πρώτο Sprint race.

Μετά το Sprint Race ο Leclerc δήλωσε ότι προσπάθησε να πιέσει στην αρχή, για να κρατήσει μακριά από την χρήση του DRS τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull

Είχα μια πολύ καλή εκκίνηση. Δεν ήμασταν δίπλα – διπλά για τη στροφή “1” και μπορούσα να στοχεύσω στον δικό μου αγώνα, από εκείνο το σημείο και μετά. Προσπάθησα να πιέσω στην αρχή, για να δημιουργήσω μια διαφορά και για να μην είναι ο Max εντός της ζώνης του DRS, διότι ήξερα ότι θα ήμουν ευάλωτος“.

Leclerc

Ωστόσο πλήρωσα το τίμημα λίγο αργότερα στον αγώνα. Είχα λίγο graining και μετά πίεσα στους τελευταίους 2 με 3 γύρους. Το Sprint race μας δίδαξε κάποια χρήσιμα μαθήματα, ενόψει του αυριανού αγώνα. Ίσως πληρώσαμε το τίμημα ως ομάδα, για την υπερβολική πίεση στην αρχή. Οπότε αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε απόψε. Αν καταφέρουμε να το θεραπεύσουμε, θα είναι ένας καλός αγώνας αύριο“.

Σε ερώτηση που του έκανε το “motorsport.com”, ο Leclerc ανέφερε χαρακτηριστικά:

Πιστεύω ότι ο ρυθμός ανάμεσα στην Ferrari και την Red Bull είναι αρκετά ίδιος. Αυτό που έκανε την διαφορά στο τέλος ήταν η στιγμή που είχαμε το graining. Αν καταφέρουμε να τα θεραπεύσουμε όλα για αύριο, είμαι σίγουρος ότι θα αγωνιστούμε για τη νίκη. Αν όχι, θα είναι λίγο πιο δύσκολο“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS