Leclerc – “Να τερματίσουμε στην 4η θέση”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι στόχος του είναι να τερμάτισει κάπου στην 4η θέση σήμερα και δήλωσε ότι υποστηρίζει τον Sainz σε περίπτωση νίκης, απέναντι στον Verstappen

Το GP Καναδά δεν εξελίσεται καλά για τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος άλλαξε πριν το FP3 όλο τον κινητήρα, παρά την προσπάθεια που έγινε από την Ferrari για να δεχτεί μονάχα ποινή 10 θέσεων στο grid. Οι αγωνιδίκες λαμβάνοντας υπόψιν την τεχνική οδηγία (document 41), ανακοίνωσαν ότι ο Leclerc το 4ο μέρος σε ICE (κινητήρα εσωτεικής καύσης), turbo, MGU-H και MGU-K. Την Παρασκευή ο Μονεγάσκος έβαλε καινούργιο control electronics και έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων.

Στις κατατακτήριες δοκιμές ο Leclerc συμμετείχε στο Q1 και προκρίθηκε στο Q2, σημείωνοντας τον 5ο ταχύτερο χρόνο (1:33:008). Ο Μονεγάσκος θα εκκινήσει από την 19η θέση, μπροστά από τον Yuki Tsunoda, ο οποίος έλαβε ποινή θέσεων για νέα κομμάτια στον κινητήρα.

Μετά το τέλος των κατατακτηρίων δοκιμών ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η προσπέραση στο σιρκουί του Μόντρεαλ είναι λίγο δυσκολότερη από όσο ανέμενε

Δεν ξέρω εάν το πλάνο που έχουμε για τον αγώνα θα πετύχει ή όχι. Στο Μόντρεαλ η προσπέραση είναι πιο δύσκολη, από όσο πίστευα στην αρχή εχθές. Αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω ότι έχουμε πολύ καλό ρυθμό με αυτό το μονοθέσιο. Αν είμαστε έξυπνοι στην στρατηγική και έχουμε καθαρό αερά μπροστά, τότε μπορούμε να τερματίσουμε στην 4η θέση ή κάπου εκεί πέρα. Επομένως αυτός είναι ο στόχος μας σήμερα και ναι, θα δώσω τα πάντα“.

Ο teammate του Carlos Sainz εκκινεί από την 3η θέση, πίσω από τον 2ο, Fernando Alonso. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari στην τελευταία του προσπάθεια στο Q3, έκανε ένα καλό πρώτο sector, αλλά στο δεύτερο υστέρησε, διότι η πίστα στέγνωσε σε μεγάλο βαθμό και δεν έβρισκε την απαιτούμενη πρόσφυση. Στο τέλος ο Sainz έκανε άτσαλο πέρασμα από το σικείν των στροφών “13” και “14” και έχασε την ευκαιρία να κλέψει την pole από τον Verstappen.

Ο Leclerc υποστήριξε τον Sainz και δήλωσε πως είναι αισιόδοξος ότι θα μονομαχήσει με τον poleman, Max Verstappen και πως ο συναθλητής του στην Ferrari είναι ανταγωνιστικός στην πίστα του Μόντρεαλ
Leclerc

Ελπίζω να γίνει αυτό. Μιλώντας ξεκάθαρα, εάν δεν είμαι σε θέση να μονομαχήσω με τον Max, τότε ο Carlos είναι το δεύτερο άτομο, που θέλω να κερδίσει το Grand Prix. Αυτό εάν συμβεί θα ήταν υπέροχο αποτέλεσμα για εκείνον. Πιστεύω ότι ήταν ανταγωνιστικός αυτό το Σαββατοκύριακο και θα είναι πολύ κοντά με τον Max. Ελπίζω μια είσοδος του αυτοκινητού ασφαλείας και με λίγη τύχη μπορώ να συμμετάσχω στη μάχη επίσης. Αλλά προφανώς αυτό είναι αρκετά αισιόδοξο“.

Δεν ξέρω αν θα υπάρξουν άλλες ποινές εκτός από αυτή. Νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε, αν και δεν είναι καλή κατάσταση να βρεθούμε εκεί πέρα (σ.σ. 19η θέση στο grid). Αλλά υποθέτω ότι πήραμε τη σωστή απόφαση. Καλύτερα να βάζαμε τώρα νέα κινητήρια μονάδα ισχύος σε έναν αγώνα, παρά να κάνουμε αλλαγές σε κάθε Grand Prix και να λαμβάνουμε συνέχεια ποινές θέσεων στο grid“.

Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο και ελπίζουμε να μην έχουμε πλέον προβλήματα αξιοπιστίας και να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας και να ανταποκριθούμε στην Red Bull στο πρωτάθλημα“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS