Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Leclerc – “Να φέρνουμε τα ελαστικά στο πικ τους”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η SF23 είχε διαφορετική απόδοση με τα σετ των ελαστικών που έβαλε στον αγώνα του GP Ισπανίας και είπε ότι η Ferrari πρέπει να δουλέψει επάνω στην διαχείρηση των ελαστικών

Το τριήμερο του GP Ισπανίας ήταν απο εκείνα που ο Charles Leclerc θέλει να ξεχάσει το συντομότερο δυνατόν. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς στην Βαρκελώνη και πλέον η φετινή σεζόν χαρακτηρίζεται αποτυχημένη για τον ίδιο. Στις κατατακτήριες ο Leclerc αποκλείστηκε από το Q1, καθώς τερμάτισε στη 19η θέση. Η Ferrari ήρθε με νέα σχεδίαση στα sidepods (σ.σ. τα καλλύμματα των ψυγείων και διάφορων μερών του κινητήρα), αλλά ηττήθηκε ακόμα και από την Mercedes με μεγάλη άνεση.

Εκκίνησε τον αγώνα από το pitlane, καθώς άλλαξε υπό καθεστώς Parc Fermé, το setup της ανάρτησης και έβαλε νέο energy store, συν νέο control electronics. Με αυτές τις αλλαγές στα μέρη του κινητήρα, ο Leclerc τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με 15 θέσεις ποινή στο grid του GP Καναδά. Το πρώτο stint το έκανε με την σκληρή γόμα της Pirelli έως τον 16ο γύρο. Εκεί οι μηχανικοί της Ferrari έβαλαν στην SF23 του Μονεγάσκου, φρέσκο σετ μαλακής γόμας, παρότι μπορούσαν να βάλουν την μέση (σ.σ. στο GP Ισπανίας η μέση γόμα ήταν η C2).

Στις δηλώσεις του ο Leclerc ανέφερε ότι η σκληρή γόμα στο πρώτο stint ήταν κακή στην απόδοση της και ανέφερε ότι η Ferrari έχει πρόβλημα να φέρει στο σωστό παράθυρο λειτουργίας τα ελαστικά της Pirelli, επάνω στην SF23

Στο πρώτο stint είχαμε με την σκληρή γόμα και περιμέναμε να είναι το κατάλληλο εκείνη την στιγμή ελαστικό. Ωστόσο για κάποιο λόγο, ήταν πολύ κακό. Δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση και ειδικότερα στα εμπρός ελαστικά. Σε σχέση με τις κατατακτήριες, οι περιορισμοί που υπήρχαν ήταν εντελώς διαφορετικοί. Με το δεύτερο σετ σκληρής γόμας που έβαλα, ένιωθα αρκετά καλά, παρόλο που έκανα τα ίδια πράγματα και με το πρώτο set“.

Για κάποιο λόγο είδαμε ότι δεν βάλαμε ποτέ τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας. Όταν όμως το κάνουμε πράξη, είναι μια έκπληξη για εμάς, αυτό που συμβαίνει. Επομένως με αυτό που συμβαίνει και με τα αποτέλεσματα που βγαίνουν, πρέπει να δουλέψουμε ακόμα περισσότερα πάνω σε αυτόν τον τομέα. Πιστεύω ότι πρέπει να δώσουμε όλη μας την προσοχή στο να φέρνουμε πιο συχνά τα ελαστικά στο πικ τους και στο να μάθουμε να κάνουμε καλύτερη διαχείρηση“.

Leclerc

Οι 2 ή οι 3 βαθμοί στην θερμοκρασία του οδοστρώματος, κάνουν μια διαφορά στην ισορροπία του μονοθεσίου. Σε αυτό το τριήμερο πιεστήκαμε αρκετά και βγήκαμε εντελώς εκτός των στόχων που θέσαμε. Επομένως θα πρέπει να γίνει πάνω σε αυτό το κομμάτι αρκετή δουλειά“.

Για την διαφορά απόδοσης ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο stint ο Leclerc είπε τα εξής:

Το θέμα είναι πραγματικά, ότι κάναμε το ίδιο πράγμα και στα δυο σετ. Θα ελέγξω με την ομάδα, για τι κάναμε σε αυτά τα δύο σετ που είναι διαφορετικά μεταξύ τους και θα προσπαθήσω να καταλάβω. Αλλά είναι πολύ, πολύ δύσκολο. Με το που άλλαζει λίγο η κατάσταση με τον άνεμο, έχουμε στα χέρια μας ένα διαφορετικό μονοθέσιο. Και αυτό που συμβαίνει είναι περίεργο“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.