Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Leclerc – “Ξέρω τι είναι αλλά δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι γνωρίζει την αιτία για την εγκατάλειψη του στο γύρο προθέρμανσης του αγώνα του GP Sao Paulo και υποσχέθηκε ότι θα τα δώσει όλα σε Las Vegas και Abu Dhabi για να πάρει η Ferrari την 2η θέση στους κατασκευαστές

Το GP Sao Paulo ολοκληρώθηκε με τον χειρότερο τρόπο για τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari δεν έφτασε ποτέ στην εκκίνηση, γιατί η SF23 παρέδωσε πνεύμα.

Στον γύρο προθέρμανσης (σ.σ. formation lap) η SF23 έβγαλε καπνούς στην στροφή “6” και στη συνέχεια κατέληξε με πολλά χιλιόμετρα στον προστατευτικό τοίχο

Το μονοθέσιο φάνηκε αρχικά ότι μπορούσε να επιστρέψει στα pits και να αλλάξει την εμπρός αεροτομή. Ωστόσο η εγκατάλειψη ήταν αναπόφευκτη. Ο Leclerc εκκινούσε σήμερα από την 2η θέση και είχε την μεγάλη ευκαιρία να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα. Παράλληλα ο Μονεγάσκος κυνηγούσε μαζί με τον teammate του, Carlos Sainz, το καλύτερο αποτέλεσμα για την Ferrari, ενόψει της μάχης που έχει ακόμα με την Mercedes για την 2η θέση στους κατασκευαστές.

Όχι, έχασα τα υδραυλικά, έχασα τα υδραυλικά. Γιατί είμαι τόσο άτυχος“, ανέφερε στο team radio αρχικά ο Leclerc.

Ο Μονεγάσκος ανέφερε στον αρχιμηχανικό του, Xavi Marcos Padros ότι τα υδραυλικά επανήλθαν στο μονοθέσιο του και άρχισε τις διαδικασίες για να φέρει στα pits την SF23. Ωστόσο ο κινητήρας έσβησε μερικά μέτρα μετά και εκεί επήλθε η οριστική εγκατάλειψη από τον αγώνα του GP Sao Paulo.

Από την πλευρά μου είναι μια πολύ απογοητευτική μέρα η σημερινή. Εκκινώντας τον αγώνα από την 2η θέση, είχαμε βάλει στόχο να φέρουμε πολλούς βαθμούς, για να ανέβουμε στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Δυστυχώς όμως έπρεπε να εγκαταλείψουμε νωρίς τον αγώνα“.

Μπαίνοντας στην στροφή “6”, έχασα τον έλεγχο του τιμονιού (σ.σ. εκείνη την στιγμή κλείδωσε αυτόματα ο πίσω άξονας της SF23) και πήγα ευθεία προς τον τοίχο. Αυτό συνέβη διότι δεν είχα πλέον τα υδραυλικά στα χέρια μου. Δεν πιστεύω ότι είναι υδραυλικό το πρόβλημα για την εγκατάλειψη. Ξέρω τι είναι, αλλά δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες“.

Υπήρξε ένα θέμα στον κινητήρα, το οποίο έκανε τον πίσω άξονα να κλειδώσει. Μετά έκανα το τετ α κε και έπειτα χτύπησα στον προστατευτικό τοίχο. Από εκεί και μετά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, για να σώσω την κατάσταση“.

Σε ερώτηση για το εάν το πρόβλημα ήταν ίδιο με εκείνο του Carlos Sainz στο FP1 του GP Μεξικού, ο Leclerc ανέφερε το εξής:

Δεν έχω μπει στο να μάθω τις λεπτομέρειες από τα παιδιά (σ.σ. μηχανικούς της Ferrari) ακόμα. Ωστόσο αυτό που έχουν δει από το δικό του συμβάν, είναι εντελώς διαφορετικό από εκείνο που είχε συμβεί στον Carlos“.

Έμεινα ευχαριστημένος με το μονοθέσιο μου. Αλλάζουμε τις ρυθμίσεις μεταξύ των αυτοκινήτων, από τριήμερο σε τριήμερο. Νομίζω ότι ήταν δυσαρεστημένος με αυτό που έκαναν στο γκαράζ τους. Ωστοσο είμαι στην δική μου πλευρά και όλα ήταν καλά“.

Τώρα πλέον είμαι συγκεντρωμένος στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν. Δεν θα τα παρατήσουμε και θα παλέψουμε για να τερματίσουμε με το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούμε να πετύχουμε στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Θα τα δώσω όλα στο Las Vegas“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.