Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι ο μοναδικός του στόχος ήταν να κερδίσει την Mercedes για την 2η θέση της Ferrari στους κατασκεαστές και έκανε εκτενή αναφορά για τις κινήσεις του στην αρχή και στο τέλος του αγώνα του GP Abu Dhabi
Στον αγώνα του GP Abu Dhabi ο Charles Leclerc τα έδωσε όλα. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari τερμάτισε στη 2η θέση, πίσω από τον νικητή του αγώνα και κυρίαρχο του 2023, Max Verstappen. Παρά το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του, η Ferrari έχασε την μάχη με την Mercedes, για την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ωστόσο αυτή η ήττα έφερε να θετικό στοιχείο. Αυτό είναι ότι η Ιταλική ομάδα έχει 5% περισσότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα και στο CFD μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2024.
Στην εκκίνηση ο Leclerc έφτασε δίπλα στον poleman Verstappen, αλλά έμεινε πίσω του μετά το πέρασμα από την στροφή “1”. Το ίδιο έγινε και στην μεγάλη ευθεία, όπου εκεί ο Μονεγάσκος δεν έκανε την επιπλέον ενέργεια, για να αποφύγει μια ενδεχόμενη επαφή
Από τον 38ο γύρο περίπου ο Leclerc ζητούσε από την Ferrari ενημέρωση για την διαφορά του με τον Russell και τον γρήγορο (εκείνη την στιγμή), Sergio Perez. Ο Μονεγάσκος πρότεινε στην Ferrari να αφήσει τον Perez να περάσει στη 2η θέση, διότι γνώριζε ότι ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull είχε δεχτεί ποινή 5 δευτερολέπτων.
Ο Leclerc έκοψε ταχύτητα, άφησε τον Perez να περάσει και απλά ο Μεξικανός ανέβηκε στην 2η θέση. Αυτό έγινε προκειμένου ο Perez να ανοίξει πάνω από τα 5 δευτερόλεπτα την διαφορά από τον Russell. Εάν γινόταν αυτό ο Perez και ο Leclerc εντός βάθρου και η Ferrari θα τερμάτιζε 2η στους κατασκευαστές. Ωστόσο αυτό δεν έγινε και ο Russell κατετάγη 3ος στον αγώνα.
Για τις κινήσεις του στο τέλος του αγώνα, ο Charles Leclerc ανέφερε τα εξής:
“Δεν ήταν κάτι που συζητήθηκε με την ομάδα πριν. Ήταν μια απόφαση που έγινε πράξη στα τελευταία λεπτά“, ανέφερε αρχικά ο Hamilton.
“Επειδή ο Checo είχε ποινή 5 δευτερολέπτων, έπρεπε να τον βοηθήσουμε, κατά κάποιον τρόπο, για να τερματίσει μπροστά από τον George (σ.σ. Russell). Προσπάθησα να του δώσω το DRS και ένα slipstream, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό“.
“Από τη μία, είμαι πολύ χαρούμενος, διότι σε ένα τριήμερο όπως αυτό, ειλικρινά, δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα ως ομάδα. Νομίζω ότι σίγουρα δεν ήταν δεδομένο, ότι ήμασταν το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο αυτό το τριήμερο. Αλλά κάναμε απίστευτη δουλειά, κάναμε τα πάντα σωστά. Και στον τομέα της στρατηγικής και στις κατατακτήριες δοκιμές“.
Για τις κινήσεις του στον πρώτο γύρο, ο Μονεγάσκος είπε χαρακτηριστικά:
“Ήθελα να κάνω την προσπάθεια μου, για να πάρω εκείνη την 1η θέση. Ωστόσο ξέραμε ότι υστερούμε σε ρυθμό αγώνα, σε σύγκριση με εκείνους (σ.σ. εννοεί τον Verstappen και την Red Bull). Έτσι, ακόμα κι αν είχα περάσει τον Max εκεί, πιθανότατα θα είχα δεχθεί την προσπέραση από εκείνον, 3 ή 4 γύρους μετά“.
“Ο μόνος μου στόχος ήταν να νικήσω τη Mercedes. Έτσι, δεν ήθελα να χάσω πολύ από τα ελαστικά μου και επίσης χρόνο με τον Max. Αλλά ναι, ήταν διασκεδαστικό“.
Για την 3η θέση της Ferrari στους κατασκευαστές και την ήττα από την Mercedes, ο Leclerc είπε τα εξής:
“Είναι κρίμα που τερματίσαμε τρίτοι στους κατασκευαστές. Αυτό ήταν το μόνο που με ενδιέφερε σε αυτό το τέλος της σεζόν“.
“Αυτό δεν το πετύχαμε δυστυχώς. Αλλά ναι, ούτως ή άλλως, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα που έκανε τόσο απίστευτη δουλειά και που δούλεψε τόσο απίστευτα σκληρά από τον πρώτο αγώνα. Ξέραμε ότι θα ήταν μια ανηφορική σεζόν γιατί μας έλειπε η απόδοση σε σχέση με εκεί που θα θέλαμε να ήμαστε“.
“Όμως η ομάδα έχει κάνει απίστευτη δουλειά, πιέζοντας μέχρι τον τελευταίο αγώνα“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.