Leclerc – “H Ferrari απέβαλε το κακό κλίμα που είχε”

Ο Charles Leclerc υποστηρίζει ότι η Ferrari απέβαλε το κακό κλίμα που είχε από τις αρχές του 2020 λόγω του μη ανταγωνιστικού μονοθεσίου.

Η Ferrari είναι έτοιμη για την σεζόν του 2021, στοχεύοντας να ανακάμψει από την χειρότερη χρονιά που είχε εδώ και 40 χρόνια, καθώς κατρακύλησε στην έκτη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, ανεβαίνοντας μόλις τρεις φορές στο βάθρο.

Η ομάδα δυσκολεύτηκε πολύ με την SF1000, η οποία είχε πολύ χαμηλή τελική ταχύτητα λόγω της αδύναμης κινητήριας μονάδας, αλλά και της αυξημένης οπισθέλκουσας δύναμης (drag). Εκτός αυτού, η ομάδα ξεκίνησε την περσινή σεζόν, έχοντας ανακοινώσει ότι ο Sebastian Vettel θα αποχωρούσε και στην θέση του θα ερχόταν ο Carlos Sainz.

Καθώς η ομάδα καταλάβαινε ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσει μία πολύ δύσκολη κατάσταση ήδη από την αρχή της σεζόν, το κλίμα στο Maranello δεν ήταν και το καλύτερο δυνατό σύμφωνα με τον Charles Leclerc.

“Αρχικά, υπήρχε κακό κλίμα στις αρχές του 2020, όταν συνειδητοποιήσαμε την πραγματικότητα, ότι τα πράγματα ήταν αρκετά χειρότερα απ’ ότι περιμέναμε. Υπήρχε στιγμή που δεν ήταν καλό το κλίμα. Ωστόσο, πολύ γρήγορα η νοοτροπία άλλαξε κι υπήρξε κίνητρο, για να προσπαθήσουμε και να επιστρέψουμε εκεί που θέλουμε να είμαστε,” δήλωσε ο Leclerc στο Motosport.com.

“Πιστεύω ότι αυτό δεν άλλαξε την φετινή σεζόν. Ο Carlos (Sainz) προσδίδει εμπειρία από άλλες ομάδες. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον κι αυτό μας επιτρέπει να εξερευνήσουμε νέους κόσμους. Άρα, αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά πιστεύω ότι η νοοτροπία της ίδιας της ομάδας είναι το ίδιο γεμάτη με κίνητρο, όπως και πέρσι και γεμάτη με θέληση, προκειμένου να έρθουν καλύτερες μέρες για εμάς.”

Η νέα SF21 έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια στις τριήμερες χειμερινές δοκιμές του Bahrain, με τον Mattia Binotto να ξεκαθαρίζει ότι η ταχύτητα στις ευθείες δεν αποτελεί πλέον μειονέκτημα για την Ιταλική ομάδα.

Ερωτώμενος σχετικά με τα κέρδη στην απόδοση της ομάδας κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, ο Binotto παρουσιάστηκε χαρούμενος με το γεγονός ότι τα δεδομένα ταίριαζαν στις προσδοκίες των ανθρώπων στο εργοστάσιο.

“Προσπαθήσαμε να εξελίξουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Αυτό που ήταν το πιο σημαντικό για εμάς ήταν να καταλάβουμε την συσχέτιση μεταξύ της αεροδυναμικής σήραγγας και της προσομοίωσης. Άρα, έπρεπε να μαζέψουμε δεδομένα και να συγκρίνουμε,” δήλωσε ο επικεφαλής της Ferrari.

“Πιστεύω ότι είμαστε αρκετά χαρούμενοι με την συσχέτιση, το οποίο σημαίνει ότι τουλάχιστον έχουμε μία καλή βάση για τις επόμενες προσομοιώσεις ή για τις επόμενες πιθανές αναβαθμίσεις. Η συσχέτιση ήταν κλειδί αυτές τις ημέρες των δοκιμών. Μέχρι τώρα, τουλάχιστον, τα πράγματα έχουν πάει πολύ καλά.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS