Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Leclerc – “Έχασα στο τελευταίο sector λόγω ελαστικών”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι έχασε την απόδοση από τα ελαστικά στο τελευταίο sector και είπε ότι θα ο αγώνας θα έχει ενδιαφέρον με την ύπαρξη βροχής

Το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων δοκιμών του GP Ιαπωνίας άφησε μια γλυκόπικρη γεύση για τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari έχασε για 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου την 1η θέση και την pole position. Παρά τα 2 δέκατα που κέρδισε στο 2ο sector της πίστας της Suzuka, το 3ο sector ήταν η αχίλλειος πτέρνα για την F1-75. Η RB18 πλεονεκτεί σημαντικά στις στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας, την ώρα που η F1-75 πλεονεκτεί στην τελική ταχύτητα στην ευθεία.

Ο Charles Leclerc έμεινε έκπληκτος από τον γύρο που χάρισε την pole position στον Max Verstappen και δήλωσε ότι προσπάθησε να κάνει σωστή διαχείρηση ελαστικών στον γύρο

Το μονοθέσιο ένιωθε καλά σήμερα στην πίστα και είναι πάντοτε ωραίο να οδηγείς εδώ πέρα. Ειδικότερα στο πρώτο sector που υπάρχει πολύ πρόσφυση. Είναι ένας πολύ γρήγορος γύρος, αλλά όσο περισσότερο πιέζεις στον πρώτο τομέα, τόσο πιο αργός είσαι στον τελευταίο λόγω της υπερθέρμανσης των ελαστικών. Προσπάθησα να βρω αυτήν την ισορροπία στον τελευταίο γύρο, αλλά έχασα λίγο τα ελαστικά στο τελευταίο sector“, δήλωσε στην αρχή ο Leclerc.

Ενόψει του αυριανού αγώνα ο Charles Leclerc ανέφερε τα εξής:

Νομίζω ότι θα είναι ένας ενδιαφέρον αγώνας αύριο. Υπάρχει πολύ περιορισμένος αριθμός δεδομένων, επομένως είναι μια πρόκληση. Ωστόσο η αίσθηση του μονοθεσίου ήταν καλή. Φαίνεται ότι θα υπάρχει λίγη βροχή κάπου στον αγώνα, οπότε θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό. Θα είναι μια πρόκληση για όλους να κάνουν τις σωστές κλήσεις, με αυτόν τον απρόβλεπτο καιρό. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί με αυτές τις συνθήκες“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.