Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Leclerc – “Δυστύχως πρέπει να πιέσουμε”

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η Ferrari πρέπει να βρει λύσεις στο θέμα της φθοράς των ελαστικών και είπε ότι η Red Bull αποδίδει καλύτερα σε συνθήκες αγώνα

Η έναρξη της σεζόν δεν ήταν αυτή που θα ήθελε ο Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari εγκατέλειψε τον αγώνα στον 41ο γύρο, από πρόβλημα στον κινητήρα της SF23. Πριν την έναρξη του αγώνα ο Leclerc έβαλε το δεύτερο energy store (ES) και το control electronics (CE). Ο κίνδυνος για ποινή θέσεων στο grid είναι πλέον ορατός.

Παρόλο που η εγκατάλειψη κόστισε στον Leclerc, η Ferrari έδειξε να υστερεί σημαντικά στο Μπαχρέιν έναντι της Red Bull, λόγω της φθοράς των ελαστικών στην SF23

Δεν είναι καλός ο ρυθμός μας. Απέχουμε αρκετά από την Red Bull και δυστυχώς πρέπει να πιέσουμε“, δήλωσε ο Leclerc στην αρχή.

Πρέπει να καταλάβουμε τι βρήκαν κατά την διάρκεια του χειμώνα, διότι αυτή την στιγμή, είναι σε άλλο φεγγάρι από εμάς. Για την ώρα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Είμαστε γρήγοροι στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά δεν είμαστε γρήγοροι στον αγώνα. Και αυτή η υστερήση δεν είναι μικρή. Νομίζω ότι η Red Bull βρήκε κάτι και εμείς πρέπει να το ανακαλύψουμε“.

Είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις γιατί προφανώς, το μονοθέσιο από τις κατατακτήριες δεν αλλάζει καθόλου προς τον αγώνα. Αλλά για κάποιο λόγο στον έναν γύρο είμαστε πολύ κοντά τους και στον αγώνα είμαστε ένα δευτερόλεπτο μακριά σε ορισμένα σημεία του αγώνα. Είναι τρελή, αυτή η διαφορά. Πρέπει να το εξετάσουμε“.

Leclerc
Ο Leclerc εν δράσει στον αγώνα του GP Μπαχρέιν

Είμαστε αργοί. Μπορεί το degradation στα ελαστικά να είναι στο ελάχιστο, αλλά τελικά έχουμε έλειψη απόδοσης. Πρέπει να πιέσουμε περισσότερο, για να πάρουμε περισσότερη απόδοση από το μονοθέσιο. Πρέπει να το εξετάσουμε, διότι για την ώρα, απέχουμε πολύ από τον νικητήριο ρυθμό αγώνα“, ανέφερε ο Charles Leclerc.

Και κατέληξε ο Leclerc λέγοντας:

Η Red Bull δείχνει να αποδίδει καλύτερα στον αγώνα, από ότι αποδίδουμε εμείς. Επομένως με αυτή την απόδοση που έχουν, μπορούν να κάνουν διαχείρηση στους πρώτους γύρους και μετά να αρχίσουν να πιέζουν“.

Το μόνο θετικό που μπορούμε να αφαιρέσουμε από το τριήμερο είναι ότι κάναμε τη σωστή επιλογή στις κατατακτήριες, κρατώντας ένα σετ φρέσκιας μαλακής γόμας. Είχαμε μια καλή εκκίνηση, αλλά αυτό σίγουρα δεν είναι αρκετό για να με κάνει χαρούμενο μετά από αυτό που συνέβη. Η 3η θέση ήταν το σωστό αποτέλεσμα για εμάς. Ωστόσο, δεν τερματίσαμε στον αγώνα“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.