Ο Charles Leclerc δεν μπόρεσε να εξηγήσει το μυστήριο με το πρόβλημα που είχε η κινητήρια μονάδα του μονοθεσίου του, εξαιτίας του οποίου δεν πρόλαβε να σημειώσει κάποιο χρόνο στο φινάλε του sprint qualifying.
Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, πρόκειται να εκκινήσει στο αυριανό sprint race των 24 γύρων από την 10η θέση.
Έχοντας συμμετάσχει χωρίς προβλήματα στο SQ1 και το SQ2, ο κινητήρας του Leclerc έσβησε ξαφνικά κατά τη διάρκεια του SQ3 κατά την έξοδο του από το pit lane. Τελικά κατάφερε να επανεκκινήσει τον κινητήρα του μονοθεσίου του και να βγει στην πίστα κάνοντας έναν ταχύτατο γύρο εξόδου, ωστόσο για μερικά δευτερόλεπτα δεν κατάφερε να ξεκινήσει το γρήγορο γύρο του.
Ο μηχανικός του Leclerc, Bryan Bozzi, δεν είχε κάποια απάντηση σχετικά με το τι συνέβη καθώς έβγαινε ο Μονεγάσκος από τα pits.
“Μου εμφανίστηκε η λειτουργία anti-stall και αμέσως έσβησαν τα πάντα. Η ομάδα μου με ενημέρωσε πως θα το εξετάσουμε όταν θα επέστρεφα στο γκαράζ, όμως εννοείται πως δεν γνωρίζω τίποτα καθώς μετά που βγήκα από το μονοθέσιο ήρθα απευθείας σε εσάς.” δήλωσε ο Leclerc στο επίσημο κανάλι της Formula 1.
Ο Leclerc ανέφερε πως κατά τη διάρκεια της ημέρας το μονοθέσιο ήταν πολύ δυνατό περίμενε πως θα είχε μία πολύ καλύτερη θέση ένα κατάφερνε να ολοκληρώσει ένα γύρο.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.