Για τον Charles Leclerc η pole position είναι ένα δεδομένο και όχι η κορύφωση που περιμένει μια και ο ίδιος το έχει συνηθίσει
Ένας οποιοσδήποτε οδηγός στοχεύει στη εκκίνηση από την πρώτη θέση. Για το Μονεγάσκο οδηγό της Ferrari όμως η πρωτιά του Σαββάτου έχει γίνει κάτι προσμενόμενο. Αυτό έχει και μια αρνητική χροιά καθώς από τις 23 pole μόνο οι 4 έγιναν νίκες. Αλάτι στην πληγή ρίχνει το γεγονός ότι ο αντίπαλός του Max Verstappen βγήκε νικητής σε 11 αγώνες όπου ο πρώτος ηγούταν της εκκίνησης.
Ο Leclerc ερωτήθηκε ποιες στιγμές θεωρούσε αξιομνημόνευτες από το περίεργο και δύσκολο 2023. Η απάντησή του προκάλεσε εντυπώσεις:
“Κανονικά θα ήταν οι νίκες. Εννοείται πως θα έπρεπε να πω και τις pole αλλά έχω ήδη 23. Το όλο ζήτημα επισκιάζεται από τη μεγάλη διαφορά απόδοσης μεταξύ Σαββάτου και Κυριακής”.
“Για αυτό και δε θεωρώ κάτι το ιδιαίτερο τις pole αυτή τη χρονιά. Πιο σημαντική, για εμένα, είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς του μονοθεσίου. Αυτό είναι που θα μας ωθήσει στη σωστή κατεύθυνση για του χρόνου. Αυτή η σύνδεση με το αυτοκίνητο ήταν πολύ δύσκολη φέτος. Δεν έπρεπε απλά να βρίσκω λίγη κάθετη δύναμη εδώ και εκεί. Ήταν πολύ πιο περίπλοκο και δυσκολότερο να συνδέσω το γυρολόγιο με τα πιτ στοπ και τον αγώνα”.
Το μεγάλο στοίχημα στη Scuderia παραμένει η μάχη μεταξύ των οδηγών της. Αμφότεροι οι δύο νεαροί ανταλάσσουν “ιπποτικής” ευγένειας διαξιφισμούς μέχρι στιγμής. Ο Leclerc φαίνεται ταχύτερος στον ένα γύρο ενώ ο Carlos Sainz φαίνεται δυνατότερος στη διαχείρηση του αγώνα. Η νίκη του Ισπανού στη Σιγκαπούρη – η μόνη νίκη μονοθεσίου πλην της Red Bull φέτος – έθεσε ερωτήματα σχετικά με την απόδοση του Charles.
Όμως ο Leclerc δεν έδωσε σημασία σε αυτό, ούτε και στο ότι βρέθηκε σε ανώτερη βαθμολογικά θέση από το συμπαίκτη του.
“Είναι σημαντική η θέση μου στη βαθμολογία. Αλλά πιο σημαντικό από το να τερματίσω 4ος ή 7ος είναι να είμαι ανταγωνηστικός. Τόσο εγώ όσο και το μονοθέσιό μου όπως στην αρχή του 2022.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.