Lawrence Stroll – “Το νέο budget cap καθιστά τις ομάδες κερδοφόρες”

Lawrence Stroll
Ο Lawrence Stroll είναι νέος στην διοίκηση μίας ομάδας Formula 1, αλλά όταν λέει ότι θέλει να κερδίσει με την Aston Martin και πιστεύει ότι μπορεί αν το κάνει, τότε μιλάει σαν να είναι κάποιος που βρίσκεται χρόνια στην F1.

O Καναδός δισεκατομμυριούχος, Lawrence Stroll, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ότι η εισαγωγή του budget cap την φετινή σεζόν και η δικαιότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των ομάδων μπορούν να πραγματοποιήσουν το όνειρο του, δηλαδή να ανέβει η Aston Martin στην κορυφή.

“Αν η Liberty δεν εισήγαγε τους νέους κανόνες για το budget cap και για την νέα διανομή των χρημάτων, δεν θα έκανα ποτέ επένδυση, για να αγοράσω μία ομάδα της Formula 1.”

“Με το νέο budget cap οι ομάδες γίνονται κερδοφόρες. Όλοι παίζουμε στο ίδιο γήπεδο, δεν υπάρχουν δύο ή τρεις ομάδες που ξοδεύουν πολλά κι ως εκ τούτου είναι πιο ανταγωνιστικές.”

Ο Stroll αγόρασε το καλοκαίρι του 2018 την σχεδόν χρεοκοπημένη Force India, την μετονόμασε σε Racing Point και την περσινή σεζόν η Βρετανική ομάδα τερμάτισε στην τέταρτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, κατακτώντας μάλιστα και μία νίκη στο Grand Prix Sakhir, ενώ θα είχε καταταγεί τρίτη αν δεν υπήρχε η αφαίρεση 15 βαθμών.

Η Racing Point μετονομάστηκε σε Aston Martin κι ο Lawrence Stroll εκτός από μέτοχος του Βρετανικού brand είναι και πρόεδρος του. Ο Καναδός δεν περιμένει να γίνει αμέσως η ομάδα πετυχημένη, αλλά φυσικά δεν σκέφτεται την αποτυχία.

“Όπως και σε κάθε άλλη μου δουλειά, είμαι εδώ για να κερδίσω,” ξεκαθάρισε ο πετυχημένος Καναδός επιχειρηματίας.

Ο γιος του Stroll, Lance, αγωνίζεται στην Αston Martin και θα ήταν εύκολο για τον ίδιο να βλέπει την Βρετανική ομάδα ως τρόπο να επεκτείνει όσο το δυνατόν περισσότερο την αγωνιστική καριέρα του γιου του, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς ο Lawrence Stroll είναι πολλά χρόνια λάτρης της Formula 1.

Εμπνευσμένος από τον Καναδό ήρωα της F1, Gilles Villeneuve, ο Stroll έφτασε την δεκαετία του 1980 στο Παρίσι ως ιδιοκτήτης της Ralph Lauren Europe. Ένας φίλος του ήταν μέτοχος της ομάδας και το ένα πράγμα έφερε το άλλο.

Το 1990 ο Stroll χρηματοδότησε την ομάδα της Lotus με τα λογότυπα της Tommy Hilfiger και Pepe Jeans.

“Πίστευα ότι έτσι ικανοποιούσα το πάθος μου, αλλά έβγαζε και νόημα. Ήταν μόλις ένα ή δύο χρόνια, αφού είχα αγοράσει την Tommy Hilfiger κι αυτός ήταν ένας καλός τρόπος για να δώσω στο brand αναγνωρισιμότητα.”

Με την Tommy Hilfiger να σπάει τα ταμεία στην Αμερική, ο Stroll σκέφτηκε ότι ήταν μία καλή ευκαιρία να προωθήσει το προϊόν και στην Ευρώπη κι έτσι έγινε χορηγός της Ferrari. Έτσι, το brand της Tommy Hilfiger βρισκόταν στα κόκκινα μονοθέσια την περίοδο που η Ferrari με τον Michael Schumacher στο τιμόνι και τον Jean Todt στο διοικητικό τιμόνι μεσουρανούσε.

Το 2000 ο Stroll αγόρασε και την πίστα της Mont Tremblant στο Κεμπέκ, πίστα που φιλοξένησε αγώνα της Formula 1 το 1968 και το 1970.

Μεγάλος θαυμαστής του brand της Ferrari, o Stroll βλέπει την Aston Martin ως το μεγαλύτερο Βρετανικό brand στον κόσμο.

“Φυσικά και υπάρχουν ομοιότητες (με την Ferrari). Δημιουργούμε τα πιο όμορφα και τα πιο τεχνολογικά προηγμένα αγωνιστικά αμάξια κι έχουμε ομάδα στην Formula 1.”

“Αλλά αυτό έχει να κάνει με το χτίσιμο της Aston Martin. Έχουμε ένα πλάνο για την Aston Martin, δεν κοιτάμε τι κάνουν οι ανταγωνιστές μας, έχουμε την δική μας οπτική και το δικό μας μοντέλο σύμφωνα με το οποίο προσπαθούμε να χτίσουμε και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο πλάνο,”
δήλωσε ο πρόεδρος της Aston Martin.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.



Total
0
Shares
Related Posts