Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpine, Laurent Rossi, λέει πως δεν θα υπάρχει νούμερο ένα οδηγός στην ομάδα για το 2021.
Ο Fernando Alonso δεν θα απολαμβάνει τα προνόμια νούμερο ένα οδηγού απέναντι στον στον ομόσταυλό του, Esteban Ocon για το 2021, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Alpine, Laurent Rossi.
O 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Fernando Alonso θα κάνει την επιστροφή του στην F1 αυτήν την σεζόν με την ομάδα της Alpine, έχοντας κάνει την τελευταία του αγωνιστική εμφάνιση στο πρωτάθλημα το 2018 με την McLaren.
Ο Fernando Alonso θα είναι ο ομόσταυλος του Γάλλου, Esteban Ocon εκκινώντας την τρίτη θητεία του στην ομάδα του Enstone με την οποία κέρδισε τους δύο παγκόσμιους τίτλους του το 2005 και το 2006.

Μιλώντας στα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου του Γάλλου κατασκευαστή, της A521, την Τρίτη, ο CEO της Alpine, Laurent Rossi τόνισε πως κανένας οδηγός δεν θα έχει ειδική μεταχείριση κατά την διάρκεια της ερχόμενης σεζόν.
“Αυτό δεν υπάρχει,” απάντησε ο Laurent Rossi όταν ρωτήθηκε αν η Alpine έχει συμβόλαια νούμερο 1 και νούμερο 2 για τους πιλότους της.
“Δεν νομίζω ότι υπάρχει σε πολλές ομάδες για να είμαι ειλικρινής, τουλάχιστον όχι στην δικιά μας. Οι πιλότοι πρέπει αν είναι όσο το δυνατόν ταχύτεροι και είναι ξεκάθαρο ότι θα πιέσουν ο ένας τον άλλον.”
“Αυτό είναι σαν ευγενής ανταγωνισμός και αυτό είναι όλο. Δεν υπάρχουν οδηγίες και δεν υπάρχει νούμερο ένα οδηγός.”
H ομάδα ανέκαμψε μετά το απογοητευτικό 2019 και μέσα στο 2020 και κατάφερε να τερματίσει μία περίοδο 9 χρόνων ξηρασίας, πετυχαίνοντας στο σύνολο 3 βάθρα κατά την διάρκεια 17 αγώνων κατακτώντας εν τέλει την 5η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Για το 2021, η Alpine ψάχνει για ακόμα μία φορά να αγωνίζεται σε συχνότερη βάση για βάθρα, εν μέσω μάι χρονιάς “μετάβασης” πριν η μεγάλη αλλαγή κανονισμών τεθεί σε ισχύ το 2022. Μετά, ο Laurent Rossi τόνισε την φιλοδοξία της Alpine να επιστρέψει σε νίκες όταν έρθει η νέα εποχή της F1.
“Είναι προφανές ότι είναι ένας μεταβατικός χρόνος για όλους στην πραγματικότητα, όχι μόνο για εμάς,” εξήγησε ο Laurent Rossi.
“Για φέτος το μονοθέσιο είναι μία βελτιωμένη έκδοση του περσινού. Φυσικά είναι λίγο διαφορετικό, όμως είναι περισσότερο μία εξέλιξη παρά κάτι εντελώς καινούριο, όσον αφορά τον σχεδιασμό τόσο από πλευράς πλαισίου όσο και από πλευράς κινητήρα. Έτσι αυτό που ελπίζουμε είναι να τα πάμε τουλάχιστον όσο καλά όσο πέρυσι. Για να το εξηγήσουμε, να είμαστε τακτικοί διεκδικητές βάθρων και να παλέψουμε με τους καλύτερους για καλά έως τέλεια αποτελέσματα κατά την διάρκεια των αγώνων.”
“[Για την νέα εποχή του αθλήματος] οι στόχοι μας είναι πολύ, πολύ επιθετικοί,” πρόσθεσε.
“Θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την νέα εποχή με φιλοδοξίες και και σχεδιάσαμε αποφασιστικά τις διαδικασίες μας, την ομάδα μας, ώστε πρώτα να αγωνιστούμε για βάθρα μεσοπρόθεσμα. Μετά μακροπρόθεσμα να αγωνιστούμε για νίκες, και όχι μόνο αγώνες, αλλά και για το πρωτάθλημα – το οδηγών και το κατασκευαστών. Μέχρι το τέλος της εποχής, αυτό είναι που θέλουμε να πετύχουμε. Δεν μπαίνουμε στον χώρο με την ελπίδα να τα πάμε καλά, μπαίνουμε με την ελπίδα να κερδίσουμε.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok,Discord και Twitter.